Facebook anunță noi funcționalități: posibilitatea de a urmări actualizări ale evenimentelor

31 martie 2015

În cursul zilei de ieri, Facebook a anunțat cea mai nouă funcționalitate a rețelei, conform căreia utilizatorii pot urmări actualizări/notificări ale evenimentelor la care sunt interesați să participe (evenimente organizate de companii, branduri, concerte, acțiuni caritabile etc.).

Facebook anunță noi funcționalități: posibilitatea de a urmări actualizări ale evenimentelor

În cursul zilei de ieri, Facebook a anunțat cea mai nouă funcționalitate a rețelei, conform căreia utilizatorii pot urmări actualizări/notificări ale evenimentelor la care sunt interesați să participe (evenimente organizate de companii, branduri, concerte, acțiuni caritabile etc.).

Acțiunea se poate face prin butonul Events subscribe, care este prezent pe pagina evenimentelor, alături de butonul de Like, ce permite primirea notificărilor dedicate paginii.

Rolul acestei funcționalități este dat de creșterea vizibilității evenimentelor. 

Update-ul urmează să fie accesibil și prin intermediul aplicației pentru device-urile mobile.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward