Facebook a lansat o aplicație pentru distribuția privată a informațiilor

23 septembrie 2014

Facebook a dezamăgit în repetate rânduri prin introducerea setărilor de confidențialitate în legătură cu postările pe care utilizatorii vor să le împărtășească doar cu prietenii apropiați sau cu membrii familiei.

Facebook a lansat o aplicație pentru distribuția privată a informațiilor

Facebook a dezamăgit în repetate rânduri prin introducerea setărilor de confidențialitate în legătură cu postările pe care utilizatorii vor să le împărtășească doar cu prietenii apropiați sau cu membrii familiei.

Potrivit site-ului TechCrunch, Facebook lucrează acum la o aplicație numită  Moments , concepută cu scopul de a face mult mai simplu acest schimb de micro-sharing. Informația a fost verificată prin intermediul mai multor surse din cadrul companiei, care au și testat o versiuni beta a aplicației.

Produsul  se află încă în plin proces de testare și de analiză, angajații companiei Facebook verificând funcționalitățile de bază și eventualele probleme. Design-ul actual dispune de un grid ce include câteva chenare, fiecare reprezentând grupul de prieteni apropiați sau familia utilizatorului. Aceștia pot să aleagă foarte rapid cu cine vor să împărtășească aceste postări, confidențialitatea și intimitatea rămânând aspecte esențiale ale activității în cadrul rețelei de socializare. Obiectivul este acela ca distribuția informațiilor să se realizeze cu diferite mult mai ușor decât cu ajutorul  aplicației standard de Facebook, aplicație ce se bazează mai mult pe conținut decât pe audiență.

Este important, totuși, faptul că Facebook nu lansează toate produsele construite. De exemplu, o altă sursă afirmă faptul că Facebook a renunțat recent la un produs, un calendar ce reține evenimente. Este posibil să se renunțe la aplicația Moments, sau acesta să fie  revizuită sau redenumită înainte de lansare. Facebook nu a vrut să facă nici un fel de comentariu în legătură cu această speculație.

Dar aplicația chiar există.

Sursa celor de la TechCrunch care susține faptul că a văzut aplicația în App Store, afirmă faptul că aceasta le dă voie oamenilor să creeze „spații” pentru a posta diferite materiale ce sunt vizibile doar familiei, celor mai buni prieteni, colegi de liceu sau colegi de muncă, în funcție de preferințele utilizatorilor.

Aplicația Moments va ajuta pe cei care:

  • Au dat Share la un status cu prea mulți sau prea puțini oameni în mod accidental pentru că nu înțeleg setările de securitate ale Facebook
  • Nu vor să împărtășească informații sau postări cu toți prietenii
  • Aleg mesajele private pentru un schimb personal de informații
  • Au fost jenați de comentariile primite din partea prietenilor sau ale familiei.

În 2010, Mark Zuckerberga precizat faptul că doar 5% din utilizatori foloseau Friend Lists, acest lucru indicând faptul că design-ul funcționalității nu a atras suficient utilizatorii. Ca urmare, specialiștii Facebookau refăcut în 2011 această aplicație și au creat automat listele care includ membrii familiei, colegi de muncă și prieteni apropiați, ale căror postări reprezintă un obiectiv pentru utilizatorii activi.

Facebook a dezamăgit în repetate rânduri prin introducerea setărilor de confidențialitate în legătură cu postările pe care utilizatorii vor să le împărtășească doar cu prietenii apropiați sau cu membrii familiei.

Potrivit site-ului TechCrunch, Facebook lucrează acum la o aplicație numită  Moments , concepută cu scopul de a face mult mai simplu acest schimb de micro-sharing. Informația a fost verificată prin intermediul mai multor surse din cadrul companiei, care au și testat o versiuni beta a aplicației.

Produsul  se află încă în plin proces de testare și de analiză, angajații companiei Facebook verificând funcționalitățile de bază și eventualele probleme. Design-ul actual dispune de un grid ce include câteva chenare, fiecare reprezentând grupul de prieteni apropiați sau familia utilizatorului. Aceștia pot să aleagă foarte rapid cu cine vor să împărtășească aceste postări, confidențialitatea și intimitatea rămânând aspecte esențiale ale activității în cadrul rețelei de socializare. Obiectivul este acela ca distribuția informațiilor să se realizeze cu diferite mult mai ușor decât cu ajutorul  aplicației standard de Facebook, aplicație ce se bazează mai mult pe conținut decât pe audiență.

Este important, totuși, faptul că Facebook nu lansează toate produsele construite. De exemplu, o altă sursă afirmă faptul că Facebook a renunțat recent la un produs, un calendar ce reține evenimente. Este posibil să se renunțe la aplicația Moments, sau acesta să fie  revizuită sau redenumită înainte de lansare. Facebook nu a vrut să facă nici un fel de comentariu în legătură cu această speculație.

Dar aplicația chiar există.

Sursa celor de la TechCrunch care susține faptul că a văzut aplicația în App Store, afirmă faptul că aceasta le dă voie oamenilor să creeze „spații” pentru a posta diferite materiale ce sunt vizibile doar familiei, celor mai buni prieteni, colegi de liceu sau colegi de muncă, în funcție de preferințele utilizatorilor.

Aplicația Moments va ajuta pe cei care:

  • Au dat Share la un status cu prea mulți sau prea puțini oameni în mod accidental pentru că nu înțeleg setările de securitate ale Facebook
  • Nu vor să împărtășească informații sau postări cu toți prietenii
  • Aleg mesajele private pentru un schimb personal de informații
  • Au fost jenați de comentariile primite din partea prietenilor sau ale familiei.

În 2010, Mark Zuckerberga precizat faptul că doar 5% din utilizatori foloseau Friend Lists, acest lucru indicând faptul că design-ul funcționalității nu a atras suficient utilizatorii. Ca urmare, specialiștii Facebookau refăcut în 2011 această aplicație și au creat automat listele care includ membrii familiei, colegi de muncă și prieteni apropiați, ale căror postări reprezintă un obiectiv pentru utilizatorii activi.

Aplicația Moments ar trebui să le amintească utilizatorilor de Path, un modul care ajută la distribuirea unor postări care să fie accesate doar de câțiva oameni, prietenii adevărați și familie. Dar această aplicație nu a avut prea mult succes în Statele Unite din cauza faptului că atunci când utilizatorul accepta un request din partea unui cunoscut, Sharing-ul de postări private devenea prea complicat.

  • deține un potențial foarte mare pentru Facebook dacă acesta va rămâne o tendință în rândul aplicațiilor, la fel ca Paper sau Slingshot, care au avut utlizatori loiali, dar care au fost ignorate de majoritatea utilizatorilor de  bază. Moments va trebui să dovedească faptul că reprezintă mai mult decât aplicația de bază Facebook.

Siguranța, încrederea și securitatea datelor sunt aspecte esențiale pentru utilizatori Facebook. Faptul că gigantul în Social Media dorește să personalizeze audiența postărilor pentru fiecare utilizator în parte reprezintă, cu siguranță, încă o tactică de satisfacere a consumatorului activ.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward