F64 vinde de acum și prin platforma eMag

10 septembrie 2015

Magazinul dedicat pasionaților de fotografie, F64, va comercializa produsele sale din categoria foto-video și prin platforma eMag Marketplace, ca parte a deciziei companiei de a se extinde și mai mult în comerțul electronic, precum și de a ajunge cu produsele profesioniste la un număr cât mai mare de cumpărători. 

F64 vinde de acum și prin platforma eMag

Magazinul dedicat pasionaților de fotografie, F64, va comercializa produsele sale din categoria foto-video și prin platforma eMag Marketplace, ca parte a deciziei companiei de a se extinde și mai mult în comerțul electronic, precum și de a ajunge cu produsele profesioniste la un număr cât mai mare de cumpărători. 

Această decizie transformă ideea de competiție în parteneriat

“După ce ne-am consacrat in retailul tradițional oferind o gamă completa de produse foto-video comunității de fotografi pasionați și profesioniști din țară, am decis să ne deschidem și către iubitorii de fotografie care fac primii pași în descoperirea acestui minunat hobby, al exprimării prin arta vizuală”, spune, la rândul sau, Marian Alecsiu, co-fondator F64.

Pentru primul an in eMAG Marketplace, F64 își propune să ofere spre vânzare produse precum aparate foto, camere video, obiective, blițuri, genți dedicate, trepiede, filtre, acumulatori și o gamă largă de accesorii. Odată înregistrată o comandă pentru F64 prin intermediul acestei platforme, ea este preluată în același timp de magazin și livrată.

Până la sfârșitul anului 2015, pe eMAG se vor găsi un milion de produse, peste 1.000 de subcategorii și peste 10.000 de branduri.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward