MBI, francizor internațional, consultant financiar și de lifestyle, în parteneriat cu Trend One, a lansat cea mai nouă ediție a Executive Trend Report. Acesta prezintă unele dintre cele mai interesante tendințe de comportament al consumatorilor digitali și exemple de tehnologii inovatoare dezvoltate de companii de renume din întreaga lume.
De la cumpărături folosind Snapchat și ambalaje care îți încarcă telefonul până la Facebook ca platformă de streaming pentru jocuri, Trend One Report arată ca brandurile dezvoltă soluții ce oferă consumatorilor posibilitatea de a conecta realitatea la lumea digitală, răspunzând în același timp la nevoile acestora de mobilitate, integrare și conectivitate.
Cumpărături cu Snapchat
Magazinul de cosmetice Sephora permite acum clienților să cumpere produse folosind Snapchat. Aceștia pot face o poză din Snapchat produselor Sephora de care sunt interesați și o pot încărca apoi pe aplicația ShopStyle. Aplicația identifică produsele fotografiate și apoi caută pagina web corespunzătoare acestora de unde clienții pot selecta ultimele detalii pentru a-și finaliza cumpărăturile.
Facebook devine o platforma de streaming pentru jocuri
Facebook a făcut un parteneriat cu compania producătoare de jocuri Blizzard pentru a integra opțiunea de Facebook Live cu cel mai recent joc al lor - Overwatch. Acest lucru permite utilizatorilor să găsească pe News Feed prieteni care folosesc interfața Facebook Live pentru a difuza live jocul către prieteni, să distribuie conținut legat de acesta și să comenteze pe joc în timp real.
Ambalaje care încarcă telefoane mobile
Pentru a promova meniul său 5 în 1 în India, lanțul de restaurante KFC a lansat o cutie care conține, pe lângă meniul normal de mâncare, un cablu și o stație de încărcare pentru telefoanele mobile. Cutia a fost numită „Watt a Box”, are două porturi USB și poate încărca atât telefoanele cu Android, cât și cu iOS.
Încălțămintea inteligentă înlocuiește accesoriile de fitness
Lenovo a prezentat recent încălțările sport inteligente ce pot înlocui accesoriile de fitness. Acestea numără pașii făcuți, timpul petrecut la alergare, caloriile arse și pulsul, fiind conectate la o aplicație care analizează și vizualizează datele utilizatorului. De asemenea, pe lateralul acestora există un mic display care afișează starea de spirit a purtătorului cu ajutorul emoticoanelor.
Card bancar impermeabil cu plată contactless
Erste Bank din Austria a creat un card bancar compact, de mici dimensiuni, dotat cu NFC, care poate fi folosit ca un abțibild sau inserat într-o brățară de cauciuc. Acest lucru permite utilizatorului să realizeze tranzacții doar prin atingerea terminalelor de plată cu încheietura și să retragă bani de la bancomatele dotate cu NFC, fără a fi nevoie să introducă cardul.
Alte produse inovatoare din Executive MBI Trend Report includ:
• Dispozitiv care descoperă câți oamenii din magazin sunt și fani pe Facebook – Dispozitivul numit „fbox” este o cutiuță care afișează numărul de clienți aflați în magazin care urmăresc pagina de Facebook a acestuia. Utilizatorii se pot conecta la dispozitiv prin Wi-Fi.
• Plata la hotel folosind Bitcoins – Schani Vienna Hotel este primul hotel din Austria care permite clienților să plătească folosind moneda virtuală Bitcoin.
• Inelele conectate ce încurajează cuplurile să urmărească seriale împreună – Marca de înghețată Langnese a dezvoltat o pereche de inele care se pot conecta la o aplicație folosind tehnologia NFC. Utilizatorii decid ce vor urmări împreună, iar serialul este rulat doar atunci când cele două inele se află în apropiere unul de celălalt.
Executive MBI Trend Report apare o dată la două luni și însumează cele mai noi tendințe și inovații din întreaga lume. Posesorii de Passaport MBI pot accesa întregul raport la adresa: https://www.mbi.ro/services/mbi-on-trend-l1-6.html.
Despre MBI
MBI este un francizor internațional, broker independent și consultant financiar cu peste 25 de ani de experiență în industria financiară. Fondată în 1989 de inginerul Alexander Schaufler, compania servește peste 1 milion de clienți în Europa Centrală cu ajutorul subsidiarelor și a celor peste 600 experți financiari. MBI Passport completează oferta companiei cu produse digitale de lifestyle și actionează simultan ca un card de acces către serviciile MBI. Află mai multe informații pe: www.mbi.ro