UPC, cel mai mare operator de cablu și telecomunicații din Ungaria, a semnat un contract de servicii de administrare a rețelelor cu Ericsson pentru gestionarea operațiunilor din teren și servicii de mentenanță. Capabilitățile tehnice și experiența Ericsson ca lider global în servicii de administrare a rețelelor va permite companiei UPC să livreze clienților săi experiențe cea mai bună calitate.
Datorită contractului încheiat cu UPC Ungaria, Ericsson își va extinde capabilitățile în servicii de administrare a rețelelor pentru companiile de cablu și își va consolida poziția pe piața din Europa Centrală. Timp de 5 ani, Ericsson va fi responsabil pentru activitățile din teren ale rețelei UPC, acesta fiind și primul contract pentru servicii de administrare a rețelelor semnat de companie în Ungaria.
„Într-o era digitală aflată în continuă schimbare, ne alegem parteneri atât companii locale, cât și companii multinaționale, pentru a fi siguri că oferim mereu experiențe de cea mai bună calitate clienților noștri”, a spus Severina Pascu, Director General al Liberty Global pentru Regiunea Europa Centrală și de Est. „Ericsson ne poate furniza expertiza ce ne va permite să ne îmbunătățim modul în care le oferim clienților noștri servicii inovatoare.”
„Cu parteneriate în peste 100 de țări din întreaga lumea, Ericsson are o experiență vastă în contracte dedicate serviciilor de administrare a rețelelor și vom folosi aceste capabilități pentru a livra cele mai bune soluții potrivite nevoilor UPC Ungaria,” a menționat Gabor Ery, CEO Ericsson Ungaria. „Suntem entuziasmați să contribuim la îmbunătățirea calității rețelei UPC cu ajutorul tehnologiile noastre de ultimă generație precum „Analytics”, soluții pentru care centrul nostru cercetare și dezvoltare din Budapesta deține competențe unice în domeniu.”