Ericsson anunță încheierea unui acord de servicii de administrare a rețelei pe o durată de 7 ani cu operatorul Crnogorski Telekom, parte a grupului Deutsche Telekom. Conform prevederilor acestui nou contract, Ericsson va prelua responsabilitatea pentru operarea și întreținerea rețelei Crnogorski Telekom în Muntenegru.
Acordul semnat include servicii de operare și întreținere a echipamentelor de telecomunicații și a întregii infrastructuri de rețea, precum și transferul a 91 de specialiști în comunicații și experți IT din Crnogorski Telekom care vor continua să se dezvolte profesional în cadrul Ericsson.
Contractul este al doilea acord de servicii de administrare a rețelei încheiat de Ericsson în Muntenegru și contribuie la consolidarea poziției companiei în Europa de Sud-Est, ajutând, totodată, la dezvoltarea experienței de implementare a serviciilor de administrare a rețelei în întreaga regiune.
Rüdiger J. Schulz, CEO al Crnogorski Telekom, a declarat: „Am ales să colaborăm cu Ericsson datorită experienței sale internaționale, dar și a expertizei tehnice solide demonstrate în proiecte de administrare a unor rețele extrem de complexe. Parteneriatul încheiat ne permite să ne concentrăm pe dezvoltarea unor produse interesante pentru utilizatorii noștri, asigurându-ne că le oferim acestora servicii excelente și viteze foarte rapide de transfer de date, și devenind, totodată, mai competitivi pe piață.”
Maurizio de Dominicis, Head of Hub Southeastern Europe Ericsson, a spus la rândul său: „Suntem mândri că am reușit să câștigăm încrederea Crnogorski Telekom pentru acest contract important de servicii de administrare a rețelei. Acordul consolidează prezența locală a Ericsson și ne întărește poziția de lider tehnologic și de servicii de administrare, contribuind la dezvoltarea unei Societăți Permanent Conectate în Muntenegru.”
Crnogorski Telekom, parte a grupului Deutsche Telekom, oferă o gamă largă de servicii de telefonie fixă, mobilă și servicii de Internet în Muntenegru, operând pe piață sub brandul „T”.
Cu peste 15 ani de experiență în administrarea rețelelor operatorilor din toată lumea, Ericsson continuă să investească în instrumente, metode și procese menite să îi ajute pe clienți să îmbunătățească eficiența rețelelor, oferind, în același timp, experiențe de calitate pentru utilizatorii finali. În prezent, Ericsson oferă servicii de administrare pentru rețele ce, împreună, deservesc peste 1 miliard de utilizatori la nivel mondial.