Emag se extinde in Polonia prin preluarea Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale

07 ianuarie 2015

eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a inceput demersurile de extindere pe piata din Polonia. In decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurentei si Protectia Consumatorului din Polonia privind preluarea controlului asupra Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale, arata un comunicat al eMAG.

 

Emag se extinde in Polonia prin preluarea Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale

eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a inceput demersurile de extindere pe piata din Polonia. In decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurentei si Protectia Consumatorului din Polonia privind preluarea controlului asupra Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale, arata un comunicat al eMAG.

Agito.pl este din 2012 parte a grupului Allegro din care face parte si eMAG, astfel ca e vorba practic de un transfer de actiuni in cadrul grupului media care detine magazine online in mai multe tari din zona, inclusiv Romania.

"Aceasta extindere face parte din strategia noastra asumata pe termen mediu si lung de a ne consolida pozitia in regiune. In prezent, accesam, datorita celor trei piete in care ne desfasuram activitatea deja - Romania, Bulgaria si Ungaria - o baza de peste 36 de milioane de clienti. Acum intram intr-o tara mare din regiune, cu aproape 39 de milioane de locuitori, cu o piata de ecommerce estimata la 4 miliarde de euro si cu un potential mare de crestere", spune Sorin Ionescu, vicepresedinte si Director de Dezvoltare Internationala eMAG.

2008, a ocupat locul secund in topul “Deloitte Technology Fast 50", in 2009 a primit distinctia Dot.com, iar raportul “E-Commerce 2009” realizat de Internet Standard confirma pozitia de lider a Agito pe piata din Polonia. In 2013, Agito.pl a fost prima optiune a consumatorilor din Polonia si a primit premiul “Consumer’s Golden Laurel 2013”, intr-un clasament al celor mai populare produse si branduri poloneze.     

"Transferul de actiuni va reprezenta o noua provocare pentru noi, vom aduce langa echipa eMAG o echipa performanta, cu o foarte buna cunoastere a pietei locale. Cele doua echipe vor opera pe o platforma IT comuna, iar acest fapt se va traduce, cu siguranta, in servicii si categorii noi, in beneficiul clientilor finali", spune Sorin Ionescu.

Transferul de actiuni intre cele doua companii se va concretiza odata cu primirea aprobarii din partea institutiei poloneze. 

Compania Agito, infiintata in anul 2002 ca magazin online de electronice si electrocasnice a devenit, prin extinderea categoriilor de produse si prin dezvoltarea echipei, unul dintre cei mai puternici jucatori pe piata de comert online din Polonia.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward