Întrucât 50% dintre utilizatorii Dropbox aveau deja și suita G, care include Google Drive, Docs, Drive, Calendar (gândit ca un pachet business) ce nu puteau fi stocate până în prezent pe Dropbox, fapt ce implica setarea unui cont Google Drive. Prin acest parteneriat, Dropbox continuă să investească în noi instrumente cu rol de colaborare, după ce le-a oferit utilizatorilor săi acces la funcționalități extinse prin asocierea cu Microsoft, Autodesk sau Adobe.
Serviciul Dropbox a fost lansat în 2007 și a obținut finanțări de peste 600 de milioane de dolari de-a lungul timpului. În prezent, compania nu este încă profitabilă, anul trecut înregistrând pierderi de 112 milioane de dolari (cu toate acestea, creșterea este una vizibilă, întrucât în anul 2016 pierderile au fost estimate la 210 milioane, aproape dublu).
Modelul de business al Dropbox este unul de tip Freemium, având aproximativ 11 milioane de utilizatori plătitori, raportat la un total de 500 de milioane înregistrați care folosesc în mod gratuit serviciile în cloud. În medie, un user plătește aproximativ 111.91 dolari.