DOCPROCES ÎL NUMEȘTE PE COSTIN BAICU ÎN FUNCȚIA DE GROUP CFO

27 mai 2020

DocProcess, compania românească ce dezvoltă soluții digitale pentru automatizarea proceselor de afaceri în cadrul ecosistemelor de parteneri, l-a numit pe Costin Baicu în funcția de director financiar al grupului. Experiența pe care Costin Baicu o deține în domeniul financiar va contribui în procesul de extindere la nivel european și la atingerea obiectivelor ambițioase de dezvoltare ale companiei DocProcess.

DOCPROCES ÎL NUMEȘTE PE COSTIN BAICU ÎN FUNCȚIA DE GROUP CFO
„Venind dintr-o altă afacere antreprenorială locală, Costin înțelege foarte bine oportunitățile și provocările cu care se confruntă companiile IT cu creștere rapidă. Cunoștințele sale solide în domeniul financiar precum și experiența acestuia în susținerea companiilor în procesul de extindere la nivel internațional, vor fi atuuri valoroase în următoarele etape ale dezvoltării DocProcess. Împreună cu partenerii noștri de la Morphosis Capital, ii spunem bun venit în echipă”, a declarat Liviu Apolozan, fondator și Președinte al Consiliului de Administrație al DocProcess.

Costin Baicu are o experiență de peste 20 de ani, ocupând poziții de conducere în domeniul financiar. Înainte de a sosi la DocProcess, acesta a ocupat timp de 14 ani funcția de director financiar al companiei de IT, TotalSoft. Costin s-a alăturat companiei TotalSoft, o afacere antreprenorială românească, în anul 2006 și a ajutat la administrarea acesteia până în 2020. În aceasta perioada cifra de afaceri a TotalSoft a crescut de la 5 la 22 de milioane de euro. De asemenea, Costin a jucat un rol esențial în tranzacția de preluare a TotalSoft de către Logo Software Investment SA și în integrarea ulterioară a companiei românești în structura grupului de origine turcă.

„Echipa DocProcess a reușit să dezvolte soluții tehnologice de ultimă generație, să cultive un portofoliu impresionant de clienți și să se extindă la nivel internațional, devenind în ultimii ani una dintre cele mai dinamice companii antreprenoriale din România. Sunt încântat să mă alătur unei astfel de companii deoarece îmi oferă oportunitatea extraordinară de a realiza o strategie ambițioasă de dezvoltare la nivel internațional împreună cu o echipă profesionistă și dedicată” a declarat Costin Baicu, noul CFO DocProcess.

În noul său rol, Costin Baicu va supraveghea toate piețele în care DocProcess activează. El va colabora direct cu Consiliul de Administrație și cu echipa executivă internațională a DocProcess pentru a implementa strategia de dezvoltare și de creștere a profitabilității.

Numirea unui CFO marchează începerea unui nou capitol pentru DocProcess. În luna aprilie a acestui an, DocProcess a inaugurat un birou comercial la Paris și l-a numit pe Christophe Lacaze CEO pentru Franța si VP pentru expansiune internationala, accelerând astfel planurile sale de extindere la nivel internațional.

În 2019 grupul DocProcess a înregistrat venituri de aproximativ 3,2 milioane de euro, iar pentru anul 2020 obiectivul conducerii este de a atinge o cifră de afaceri de 4 milioane de euro și vânzări de cel puțin 1 milion de euro pe piața franceză. Până la sfârșitul acestui an, DocProcess se așteaptă să ajungă la 75 de angajați, dintre care 25 cu sediul în Franța. Compania recrutează în prezent personal pentru birourile din București, Paris și Grenoble, mărindu-și deja echipa internațională cu patru noi angajați, în ultimele două săptămâni.

Costin Baicu este licențiat în finante la Academia de Studii Economice din București și urmează în prezent programul de Executive MBA în cadrul Maastricht School of Management.

DocProcess offers a next-generation cloud platform that helps companies take control of their processes across their whole ecosystem. Recognizing that successful digital transformation requires seamless and accurate processes within as well as between companies, DocProcess can onboard 100% of suppliers and achieve a 90% conversi...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

O soluție pentru automatizarea proceselor financiar-contabile dedicate Business Processing Outsourcing (BPO) și Shared Services Centers (SSC)

Citește tot arrow_forward

O cale mai rapidă și inteligentă de a-ți gestiona documentele.

Citește tot arrow_forward

O soluție de contract management in cloud, simplă, eficientă și inteligentă.

Citește tot arrow_forward

DxCatalog este o solutie de armonizare master data intre companii.

Citește tot arrow_forward

DxArchive este o platforma in cloud de content services - management de documente si arhivare. Solutia asigura arhivarea documentelor in format electronic conform cu normele legale (legea 135/2007)

Citește tot arrow_forward

Daca vrei sa elimini utilizarea documentelor pe hartie, munca manuala si erorile in procesul de achizitie - vanzare, DocXchange este solutia in cloud ce iti automatizeaza toate procesele din core business: financiar-contabil, achizitii si logistica.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt aplicațiile software recomandate unei agenții de turism?

Contextul pandemic generat în ultimii doi ani a adus scăderi semnificative în vânzările pachetelor turistice, operatorii fiind puternic afectați financiar, dar și din perspectiva organizării eficiente a costurilor, a relațiilor cu partenerii și a capacității de redresare. Cum pot ajuta aplicațiile software activitatea agențiilor de turism? 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum a reușit DHL să gestioneze milioane de documente prin implementarea unei aplicații software?

Cum a reușit compania germană de curierat să transpună 15 milioane de documente fizice în arhive digitale? Care a fost impactul adus?

Citește articolul arrow_forward