DearCar – aplicația românească de tip WhatsApp prin care îi poți scrie unui șofer din trafic folosind doar numărul de înmatriculare

22 iulie 2018

DearCar este o aplicație mobilă destinată interacțiunii dintre șoferi, fără ca aceștia să aibă memorate propriile numere de telefon, ci doar pe baza numărului de înmatriculare.

DearCar – aplicația românească de tip WhatsApp prin care îi poți scrie unui șofer din trafic folosind doar numărul de înmatriculare

Practic, șoferii pot trimite mesaje tastând numărul de înmatriculare al mașinii, mesajul fiind recepționat doar în cazul în care și celălalt participant la trafic are instalată aplicația. Dacă nu este înregistrat, aceste mesaje se stochează și le va primi pe toate in momentul în care instalează DearCar.

Pentru trimiterea mesajelor, la fel ca în cazul WhatsApp, MMS, SMS sau al altor servicii de mesagerie digitală, utilizatorul scrie textul, poate atașa imagini (făcute pe loc sau din arhivă), locația GPS sau alte informații, însă ca destinatar se introduce numărul mașinii în loc de numărul de telefon.

De asemenea, aplicația trimite notificări, stochează dosarul digital al mașinii (serii, date de expirarare, copii după actele mașinii și asigurări, datele de contact ale companiilor de service, asigurare, intervenții de urgență etc.), are un modul de monitorizare a șoferilor, a activității și comportamentului lor din trafic, precum și o secțiune dedicate cererii și ofertelor pentru mașini al căror proprietar nu este cunoscut potențialului cumpărător.  

Din punctul de vedere al funcționalităților comerciale, utilizatorii pot primi oferte pe baza localizării geografice.

Mai multe detalii despre aplicație, aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward