De ce se află Twitter în topul instrumentelor recomandate specialiștilor IT?

29 ianuarie 2015

Într-un articol recent publicat, ComputerWeekly readuce în prim plan avantajele promovării prin rețeaua de socializare Twitter, ca o alternativă extrem de eficientă la tot ceea ce oferă LinkedIN profe

De ce se află Twitter în topul instrumentelor recomandate specialiștilor IT?

Într-un articol recent publicat, ComputerWeekly readuce în prim plan avantajele promovării prin rețeaua de socializare Twitter, ca o alternativă extrem de eficientă la tot ceea ce oferă LinkedIN profesioniștilor din industria IT.

În acest moment, o constatare globală surprinde faptul că cei care ocupă poziții de top management în acest domeniu au, cu siguranță, un profil activ de Twitter.

De ce?

Twitter le permite celor care dețin un cont să specifice utilizatorii pe care doresc să îi urmărească, astfel încât aceștia le pot urmări facil mesajele într-un singur loc. Creșterea constantă a numărului de followers aduce un beneficiu de notorietate, dar și o șansă în plus în ceea ce privește potențialul de viralizare al mesajelor distribuite în rețea.

Folosit în scop profesional și corect, Twitter poate un canal excelent prin care pot fi distribuite informații despre abilitățile profesionale sau despre experiența acumulată în proiecte cu parteneri, bloggeri sau cu media de specialitate.

De asemenea, Twitter poate fi considerat un canal prin intermediul căruia cei interesați pot primi recomandări sau soluții pentru problemele întâmpinate, existând posibilitatea setării unui mod public sau privat pentru fiecare situație în parte. Chiar și limitarea prin cele 140 de caractere pare să fie o funcționalitate special gândită pentru oamenii din IT, aceștia apreciind mesajele telegrafice și direcționate.

La nivel global, Twitter promite o expunere imensă a mesajelor și posibilitatea ca un utilizator să devină cunoscut și urmărit dacă trimite mesaje relevante pentru tipologia de public vizat.

Conform unui studiu recent, în România, Twitter (279.613 conturi) este în acest moment pe locul 6 în topul celor mai utilizate rețele sociale, după Facebook (7.800.000 conturi), LinkedIn (1.586.041 conturi), Trilulilu (2.660.252 vizitatori în luna decembrie), TPU (874.512 conturi) și Foursquare (114.011 conturi).

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward