De ce au nevoie farmaciile de o soluție software dedicată?

11 noiembrie 2014

Digitalizarea industriei medicale nu înseamnă numai renunțarea la clasicele rețete tipărite, ci și la implementarea sistemelor de gestiune, contabilitate sau management, atât de utile o dată cu diversificarea gamelor de produse și cu creșterea cererii pieței de consum a medicamentelor și produselor derivate.

De ce au nevoie farmaciile de o soluție software dedicată?

Digitalizarea industriei medicale nu înseamnă numai renunțarea la clasicele rețete tipărite, ci și la implementarea sistemelor de gestiune, contabilitate sau management, atât de utile o dată cu diversificarea gamelor de produse și cu creșterea cererii pieței de consum a medicamentelor și produselor derivate.

În acest sens, necesitatea achiziționării unei soluții informatice specializate pentru farmacii este resimțită pe mai multe nivele, de la top management, până la farmaciști, contabili sau administratori.

Cum?

Pornind de la cel mai înalt nivel, managerul unei farmacii trebuie să aibă acces permanent la rapoarte complete, care să ofere o viziune clară asupra fluxului de lucru, cifrelor din diverse zone de activitate (vânzări, performanțe, stocuri etc.). Astfel, generarea rapoartelor și borderourilor informative este una dintre principalele funcționalități ale unei astfel de soluții software.

Pentru că este vorba despre baze de date, o soluție dedicată va avea întotdeauna în vedere copierea în siguranță a bazelor de date în timp real (pentru aplicații software farmaceutice în cloud).

Programele de discount, cardurile de fidelitate emise și managementul acestora sunt, cu siguranță, instrumente controlate preponderent de farmaciști, dar performanța lor este monitorizată și în zona de management prin intermediul aplicațiilor software dedicate.

De asemenea, o soluție informatică implementată într-o farmacie poate avea funcționalități precum: eliberarea rețetelor electronice în regim online și offline.

Din punct de vedere administrativ, aplicația optimizează comenzile în funcție de un anumit rulaj și de stocul minim al farmaciei, oferă posibilitatea inventarierii chiar în timpul procesului de vânzare, planifică și organizează eficient plățile către furnizori. Intern, aplicația poate rula și ca un sistem de motivare a angajaților, prin raportarea performanțelor de vânzare și a gradului de implicare în procesele de lucru. De asemenea, soluția poate include un modul de salarizare a angajaților.

De unde se poate achiziționa o astfel de aplicație?

Aplicațiile software cu rol în gestionarea farmaciilor pot fi identificate în cadrul platformei Softlead. Costurile achiziționării depind de complexitatea aplicației alese sau de modulele suplimentare pe care clientul le dorește. De asemenea, implementarea aplicației poate fi însoțită de un set de servicii de consultanță, instalare propriu-zisă, trening, precum și multe altele.

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward