De ce au nevoie farmaciile de o soluție software dedicată?

11 noiembrie 2014

Digitalizarea industriei medicale nu înseamnă numai renunțarea la clasicele rețete tipărite, ci și la implementarea sistemelor de gestiune, contabilitate sau management, atât de utile o dată cu diversificarea gamelor de produse și cu creșterea cererii pieței de consum a medicamentelor și produselor derivate.

De ce au nevoie farmaciile de o soluție software dedicată?

Digitalizarea industriei medicale nu înseamnă numai renunțarea la clasicele rețete tipărite, ci și la implementarea sistemelor de gestiune, contabilitate sau management, atât de utile o dată cu diversificarea gamelor de produse și cu creșterea cererii pieței de consum a medicamentelor și produselor derivate.

În acest sens, necesitatea achiziționării unei soluții informatice specializate pentru farmacii este resimțită pe mai multe nivele, de la top management, până la farmaciști, contabili sau administratori.

Cum?

Pornind de la cel mai înalt nivel, managerul unei farmacii trebuie să aibă acces permanent la rapoarte complete, care să ofere o viziune clară asupra fluxului de lucru, cifrelor din diverse zone de activitate (vânzări, performanțe, stocuri etc.). Astfel, generarea rapoartelor și borderourilor informative este una dintre principalele funcționalități ale unei astfel de soluții software.

Pentru că este vorba despre baze de date, o soluție dedicată va avea întotdeauna în vedere copierea în siguranță a bazelor de date în timp real (pentru aplicații software farmaceutice în cloud).

Programele de discount, cardurile de fidelitate emise și managementul acestora sunt, cu siguranță, instrumente controlate preponderent de farmaciști, dar performanța lor este monitorizată și în zona de management prin intermediul aplicațiilor software dedicate.

De asemenea, o soluție informatică implementată într-o farmacie poate avea funcționalități precum: eliberarea rețetelor electronice în regim online și offline.

Din punct de vedere administrativ, aplicația optimizează comenzile în funcție de un anumit rulaj și de stocul minim al farmaciei, oferă posibilitatea inventarierii chiar în timpul procesului de vânzare, planifică și organizează eficient plățile către furnizori. Intern, aplicația poate rula și ca un sistem de motivare a angajaților, prin raportarea performanțelor de vânzare și a gradului de implicare în procesele de lucru. De asemenea, soluția poate include un modul de salarizare a angajaților.

De unde se poate achiziționa o astfel de aplicație?

Aplicațiile software cu rol în gestionarea farmaciilor pot fi identificate în cadrul platformei Softlead. Costurile achiziționării depind de complexitatea aplicației alese sau de modulele suplimentare pe care clientul le dorește. De asemenea, implementarea aplicației poate fi însoțită de un set de servicii de consultanță, instalare propriu-zisă, trening, precum și multe altele.

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward