Top 10 pași importanți în implementarea unui magazin online

13 Jan 2021

Conform Nasdaq, până în 2040, 95% dintre achiziții vor fi efectuate online, fapt ce deschide noi perspective încă de acum pentru migrarea unui număr tot mai mare de business-uri către tehnologii e-commerce.

Top 10 pași importanți în implementarea unui magazin online

Dacă în urmă cu doar 3 ani, vânzările online aduceau la nivel global 2.3 trilioane de dolari, în 2021 putem vorbi despre o dublare a cifrelor. Efectele pandemiei au adus, în acest context, un plus de încredere și au accelerat tranziția către vânzarea online, prin platforme dedicate de e-commerce pentru o mulțime de industrii și de afaceri, de la retail, construcții, mâncare, îngrijire personală, articole pentru casă, haine sau multe altele. Trendul de creștere este confirmat și în România.

De ce anul 2021 poate fi anul e-commerce și al magazinelor online?

                                                                                                                                                          Sursa foto: Shopify

Astfel, dacă în 2020 cele mai multe dintre companii au identificat oportunitatea, au creionat strategii de adaptare și organizare a fluxurilor de vânzare online, în 2021 putem vorbi despre creșterea numărului de implementări și de analize ale indicatorilor de performanță specifici comerțului electronic.

Top 10 pași importanți în implementarea unui magazin online:

Conform unui studiu lansat în 2020 de 2Checkout, alegerea tehnologiei corecte rămâne principala preocupare pentru 40% dintre companii, un procent mai mare cu 14 puncte procentuale comparativ cu anul precedent. De asemenea, companiile respondente au menționat că printre principalele obiective stabilite pentru anul 2021 se regăsesc  optimizarea ratei de conversie (35%), generarea de trafic segmentat (22%) și zona de customer support (21%) și localizarea metodelor de plată (19%).

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizare ONG-urilor prin PNRR

În luna ianuarie a anului 2024, conform datelor furnizate de Registrul Național ONG, erau înregistrate 127.053 de entități non-guvernamentale active, ceea ce înseamnă că există un segment extrem de bine reprezentat, cu...

Citește articolul
Softlead

Digitalizare IMM - Digitalizarea este un proces complex, iar IMM-urile au nevoie de ajutor și atenție

Un raport al Registrului Comerțului arată importanța IMM-urilor la nivel național, și, implicit, impactul digitalizării acestora. În 2022, IMM-urile au fost responsabile pentru 64,2% din profitul total, raportat de mediul privat...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul