De ce alegem Software as a Service (SaaS)?

12 mai 2015

Un studiu publicat de IBM în cadrul platformei IDG Enterprise punctează cele mai importante beneficii ale adoptării unui model de business de tip Software as a Service (SaaS) pentru acei furnizori de aplicații care doresc creșterea portofoliului de clienți în zona de cloud computing.

De ce alegem Software as a Service (SaaS)?

Un studiu publicat de IBM în cadrul platformei IDG Enterprise punctează cele mai importante beneficii ale adoptării unui model de business de tip Software as a Service (SaaS) pentru acei furnizori de aplicații care doresc creșterea portofoliului de clienți în zona de cloud computing.

La nivel internațional, se așteaptă ca piața soluțiilor SaaS să aibă o creștere de la 18.2 miliarde de dolari cât valora în anul 2012 până la 45.6 miliarde de dolari în 2017.

Conform studiului publicat de IDG și realizat de IBM, din totalul celor 800 de companii participante la sondaj, beneficiul reducerii costului total de proprietate (Total Cost of Ownership - TCO) al aplicațiilor este principalul motiv al adoptării SaaS.

Eficiența organizațională

Cu siguranță, obiectivul eficientizării activităților în companii este unul primordial, iar beneficiile pe care le aduce o soluție SaaS îndeplinesc cu succes această cerință a unei afaceri.

66% dintre companiile care au răspuns sondajului propus de IBM consideră că implementarea unei aplicații software de tip SaaS aduce un plus de agilitate, flexibilitate și oferind un grad mai mare de accesibilitate fiecăreia dintre activitățile interne ale organizației și resurselor pe care aceasta le implică.


Sursa: IDG Enterprise

De asemenea, adoptarea unei soluții SaaS presupune o mai bună colaborare internă, precum și o abordare mai inteligentă a afacerii, tocmai prin deschiderea către eficientizare și adaptare continuă la nevoi, cerințe, resurse.


Sursa: IDG Enterprise

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward