Se vorbește tot mai mult despre crearea strategiilor de marketing integrat, care să cuprindă acțiuni dedicate celor mai relevante canale și instrumente de promovare.
SALESmanago este un instrument de tip multichannel, ce acționează în mod integrat pe mai multe platforme distincte, în vederea creșterii ratelor de conversie în contextul acțiunilor personalizate de marketing. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot identifica aspecte utile în creionarea avansată a profilului vizitatorilor de pe site, crearea campaniilor de e-mail marketing, integrarea acțiunilor cu un conținut optimizat și dinamic pentru website sau cu strategiile specifice de Social Media.
De ce SALESmanago?
- Implementarea sistemului creste cu peste 200% ratele de conversie și cu 700% rata deschiderii mailurilor
- Identificarea vizitatorilor website-ului și a profilului obiceiurilor de consum
- Inițierea și monitorizarea campaniilor de e-mail marketing, Social Media, conținut
- Identificarea zonelor web cu interes crescut din partea utilizatorilor – Heat Map
- Acces la module specializate dedicate comerțului electronic
- Capacitatea de a colecta date pentru uz personal sau pentru o bază mai mare de prospecți, pentru produse particulare dintr-o anumită categorie și selectarea acestora pe o perioadă definită de timp (zi/săptămână/lună)
- Utilizatorul va putea analiza care sunt produsele
- SALESmanago este cel mai utilizat sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, și E-commerce din 40 de țări.
De acum, SALESmanago își comercializează produsele și prin platforma Softlead. Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț la [email protected]. Beneficiază de un discount special de 10% oferit abonaților Softlead la achizitionarea oricărei variante a sistemului.