Curbele de sezonalitate ale aplicațiilor software

19 oct. 2016 19 oct. 2016

Bugete și achiziții pentru perioada imediat următoare. Flexibilitatea aplicațiilor software, modularitatea și capacitatea de a răspunde nevoilor de consum pe scară largă sunt cele mai importante mecanisme ce stau la baza strategiei departamentelor de marketing și de vânzări din companiile – vendor.

Curbele de sezonalitate ale aplicațiilor software

Bugete și achiziții pentru perioada imediat următoare

Flexibilitatea aplicațiilor software, modularitatea și capacitatea de a răspunde nevoilor de consum pe scară largă sunt cele mai importante mecanisme ce stau la baza strategiei departamentelor de marketing și de vânzări din companiile – vendor. Așadar, urmărind trendul definit de sezonalitate pentru multe dintre business-uri sau industrii, aplicațiile software conturează grafice ale perioadelor de vârf în achiziții. Cu siguranță, însă, este vorba despre o particularitate observată pentru câteva domenii  de activitate, precum și pe baza tipologiilor de lead-uri generate în ultimii 3 ani prin platforma Softlead.

Pornind de la aceste aspecte, există un set de întrebări pe care companiile – utilizatoare ale aplicațiilor software și le pot adresa pentru a preîntâmpina nevoi sau pentru a stabili validitatea celor existente.

  1. Dețin un business sezonier sau unul cu întindere pe toată perioada anului ?
  2. Există o nevoie clară a companiei pe care o reprezint în a achiziționa o aplicație cu efect sezonier ?
  3. Dacă utilizez un software doar în anumite perioade ale anului, analizez corect costurile totale ale investiției ?

    TOP 5 aplicații software din portofoliul Softlead recomandate pentru perioada următoare:
  1. Aplicații Software Horeca –Hoteluri și Pensiuni

Aplicațiile software industriei Horeca ajuta utilizatorul în gestionarea facilă a rezervărilor, clienților și camerelor, odată cu volumul mare de date pe care urmeză să le colecteze în perioada de iarnă, când se înregistrează o creștere a serviciilor de închiriere hotelieră. Aceste date vor fi stocate în cloud, centralizate și automatizate pentru o supraveghere și utilizare eficace și sigură. De asemenea, utilizatorii pot actualiza, gestiona și extrage rapoarte utile pentru a defini mai bine și eficient fluxurile interne și activitatea completă din cadrul unităților de cazare sau din restaurante, cafenele, baruri.

  1. Aplicații Software cul rol în managementul depozitelor –WMS - Warehouse Management System

Într-o perioadă în care cantitatea produselor și fluxurilor de livrare cresc semnificativ, este extrem de utilă folosirea unei aplicații care să automatizeze operațiunile de manipulare, gestionare, parteneriat, livrare în cazul depozitelor. Astfel, printr-o mai bună organizare a acestora (a materialelor, a operatorilor, curierat, producție), o verificare eficientă a stocurilor, o monitorizare a activității angajaților, previziuni care să permită o reconfigurare eficientă a depozitului, aplicațiile WMS permit o creștere a productivității, beneficiind de costuri mai mici și timp mai puțin.

  1. Odată cu luna septembrie, soluțiile de tip Soft Educațional, adresate copiilor, dar și părinților, educatorilor sau profesorilor, sunt un punct real de atracție. Acestea sunt considerate extensii de un real ajutor al materiei predate la școală, având atât rol educațional, cât și social sau civic, fiind ambalate într-un format de tip gamificare.

Partenerul Softlead, PitiClic a lansat un video explicativ al aplicației Alfabetul ce poate fi vizualizat aici.

  1. Soluții software pentru agricultură

Agricultura este un segment extrem de bine exploatat în ultimii ani datorită interesului crescut pentru automatizarea industriei și transformarea în ceea ce înseamnă acum agri-business.

O aplicatie software dedicata gestiunii operatiunilor din agricultura este solutia ideala pentru optimizarea proceselor de suport (operatiunile specifice activitatilor de gestionare, raportare, management) si operatiunilor specifice industriei agriculturii (cartografie – harti interactive, managementul flotelor de utilaje/parcul auto, gestiunea eficienta a resurselor, alerte, managementul situatiilor de risc).

  1. Soluții e-commerce

BlackFriday, Crăciunul sau cele mai importante zile ale anotimpului hibernal sunt ocaziile perfecte pentru creșteri semnificative ale coșurilor de cumpărături virtuale. Pentru ca acest lucru să fie posibil, platformele online trebuie să fie pregătite să poată prelua, gestiona și monitoriza comenzi de produse prin intermediul extensiilor de comerț electronic (e-commerce).


Pentru a afla care sunt aplicațiile potrivite pentru industria în care activează compania ta sau pentru a identifica sezonalitatea specifică, poți completa formularul de mai jos sau trimite un e-mail cu o solicitare la adresa [email protected].

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!