Cum să controlezi mai ușor industria de publishing?

09 martie 2015

Creșterea nișei de conținut online și specializarea unui număr tot mai mare de publisheri locali sau internaționali a creat o nouă nevoie, atât în rândul companiilor care dezvoltă conținut, cât și în ceea ce privește agențiile de publicitate, media sau de monitorizare. 

Cum să controlezi mai ușor industria de publishing?

Creșterea nișei de conținut online și specializarea unui număr tot mai mare de publisheri locali sau internaționali a creat o nouă nevoie, atât în rândul companiilor care dezvoltă conținut, cât și în ceea ce privește agențiile de publicitate, media sau de monitorizare. 

Instrumentele de tip Social Media, care își actualizează funcționalități astfel încât să răspundă permanent nevoilor pieței și ale consumatorilor săi par să fie și cele mai utile sisteme de promovare și de viralizare a conținutului online.

Un studiu publicat de Smart Insights demonstrează importanța automatizării prin soluții software a fluxurilor de lucru în cadrul departamentelor de online marketing. Așadar, se poate vorbi despre automatizarea acțiunilor specializate prin Social Media sau Mobile, în topul celor mai importante direcții pentru anul 2015 aflându-se strategia de conținut (29.6%), Big Data (14.6%), sistemele informatice de automatizare a tacticilor de marketing (12.8%), cele dedicate terminalelor mobile (11%), Social Media Marketing (8.9%), SEO (4.3%).

Din punctul de vedere al monitorizării acțiunilor ce au în vedere publicarea și creșterea relației dintre publisher și cititor, piața software este extrem de ofertantă. Așadar, există sisteme de măsurare a rezultatelor pe care le are o postare sau un articol, fie că acestea sunt prezentate în rețelele sociale, pe blog-uri sau în cadrul platformelor specializate sau generaliste de media.

Este vorba despre aplicații software de management al conținutului (CMS), de creștere și de monitorizare a numărului de abonați sau de creștere a satisfacției clienților, precum și sisteme integrate de vânzări, marketing, procesare a comenzilor. Extrem de importante sunt și aplicațiile informatice sau extensiile care definesc, monitorizează și filtrează baze de date (de clienți, cataloage, liste de prețuri etc.).

O altă soluție software utilizată în cadrul grupurilor de media este cea dedicată managementului banner-elor și ad-urilor publicitare, oferind posibilitatea exportului de date tip rapoarte de click-uri, afișări, precum și performanțele generale ale campaniilor setate.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward