Cum percep românii calitatea platformelor web locale?

07 septembrie 2015

Mediawrite publică rezultatele studiului Dot Ro content quality 2016 referitoare la preferințele românilor în ceea ce privește conținutul prezentat pe site-uri. Rezultatele studiului au vizat un număr de 347 respondenți, din mediul urban, cu vârsta medie de 36 de ani, educație peste medie, iar din punctul de vedere al segmentării de gen, 57% bărbați și 43% femei. 

Cum percep românii calitatea platformelor web locale?

Mediawrite publică rezultatele studiului Dot Ro Content Quality 2016 referitoare la preferințele românilor în ceea ce privește conținutul prezentat pe site-uri.

Rezultatele studiului au vizat un număr de 347 respondenți, din mediul urban, cu vârsta medie de 36 de ani, educație peste medie, iar din punctul de vedere al segmentării de gen, 57% bărbați și 43% femei. 

Rezumatul concluziilor:

·         Magazinele online sunt cele ce respectă cel mai bine preferințele românilor;

·         Site-urile instituțiilor din România au obținut scorul cel mai mic;

·         Site-urilor de știri nu se bucură de încrederea românilor;

·         Site-urile companiilor sunt văzute ca fiind demne de încredere, bine scrise și obiective.

Strategia studiului are la bază 3 linii generale:

  • Demografice + trasarea profilului utilizatorului (în baza standardului de marketing dezvoltat de Mediawrite (TOVP))
  • Dimensiunile de evaluare content/conținut (Încrederea, validitatea, cât de complet este conținutul, calitatea prezentării/forma prezentării, gradul de erori și greșeli, rapiditatea cu care oferă esențialul și gradul în care răspunde necesităților utilizatorului )
  • Categoriile de site-uri evaluate (site-uri companii & B2B, magazine, ONG-uri, instituții, media/news, bloggers&VIP’s)

Informația prezentată pe site-uri trebuie să fie credibilă, să ofere rapid informația de care vizitatorul are nevoie, să fie obiectivă și actualizată. De asemenea, studiul oferă date despre tipologiile de website-uri care respectă cel mai bine preferințele de content/informație ale românilor. În această categorie, topul este deschis de magazinele online, acestea fiind urmate de site-urile de prezentare ale companiilor, de bloguri, de site-urile de știri/media, de site-urile ONG-urilor și de cele ale instituțiilor din România.

Pentru o analiză amănunțită a cifrelor, studiul poate fi consultat aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward