Cum intenționează Apple Watch să domine piața ceasurilor inteligente?

10 martie 2015

Evenimentul marca Apple de ieri a fost unul de neratat pentru iubitorii brandului, dar și pentru cei care urmăresc de aproape cele mai noi lansări tehnologice.

Cum intenționează Apple Watch să domine piața ceasurilor inteligente?

Evenimentul marca Apple de ieri a fost unul de neratat pentru iubitorii brandului, dar și pentru cei care urmăresc de aproape cele mai noi lansări tehnologice. 

Așadar, începând de luna viitoare (24 aprilie), Apple va comercializa gama dedicată de smartwatch-uri (ceasuri inteligente), acestea putând fi achiziționate sub diverse modele și la diferite prețuri, pornind de la 350 de dolari și ajungând până la 17.000 de dolari. Având în vedere poziționarea Apple, specialiștii preconizează că gigantul va domina categoria ceasurilor inteligente cel puțin în următorii 5 ani.

Conform unei estimări făcute de BI Intelligence, unul din 20 de deținători ai unui terminal mobil de tip iPhone își va achiziționa un ceas inteligent Apple Watch până la finalul acestui an. Din punctul de vedere al celor de la Apple, aceștia se așteaptă ca până la finalul anului 2017 să reușească să câștige o cotă de piață de aproximativ 48%.

Ceasul inteligent este prezentat potențialilor cumpărători ca o formulă ideală ce combină un design extrem de atractiv și funcționalități tehnice speciale, fiind caracterizat ca un instrument apropiat de nevoile consumatorilor și de modurile în care aceștia se așteaptă să folosească un astfel de device.

Dezvoltatorii de aplicații dedicate acestor device-uri au avut acces încă din luna noiembrie la setul de instrumente WatchKit pentru a putea fi instalate în timp util pe device-urile ce urmează a fi comercializate. Aplicațiile vor ajuta utilizatorul să interacționeze mai ușor cu lumea înconjurătoare, pornind de la obiceiurile de consum pe care Apple le-a identificat ca fiind relevante: comenzi de taxi prin aplicația Uber, verificarea zborurilor disponibile și efectuarea rezervărilor și a check-in-urilor prin Passbook sau deschiderea facilă și rapidă a ușilor de la garaj folosind Alarm.com.

De asemenea, funcțiile ceasului inteligent vor permite monitorizarea stării de sănătate a utilizatorilor conform unui set de parametri și măsurarea performanțelor sportive. La fiecare final de săptămână, un utilizator poate monitoriza rezultatele printr-un raport general al activității sale.

Sunt luate în calcul și aplicații mai cunoscute, cum ar fi Instagram sau Shazam, singura problemă fiind dată de dimensiunile foarte mici ale ecranului, care vor face ca imaginile să nu fie foarte clare.

Ceasurile inteligente Apple vor avea o autonomie de 18 ore, mai puțin decât produsele Pebble.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward