Cum arată viitorul automatizării strategiilor și al canalelor de marketing?

26 apr. 2015 26 apr. 2015

Conform unui articol publicat în Techcrunch.com, aproximativ 70% dintre specialiștii în marketing nu sunt mulțumiți de instrumentele de marketing digitale (aplicații software) pe care le folosesc în activitatea de zi cu zi, precum și în procesele de măsurare a performanțelor.

Cum arată viitorul automatizării strategiilor și al canalelor de marketing?

Conform unui articol publicat în Techcrunch.com, aproximativ 70% dintre specialiștii în marketing nu sunt mulțumiți de instrumentele de marketing digitale (aplicații software) pe care le folosesc în activitatea de zi cu zi, precum și în procesele de măsurare a performanțelor.

Potrivit unui studiu publicat de Salesforce, doar 7% dintre specialiștii în marketing ar continua să lucreze cu actualele soluții automate de marketing, considerându-le potrivite pentru măsurarea ROI-ului.

Un factor extrem de important în industrie este dat de existența aplicațiilor software integrate (trimiterea e-mail-urilor, crearea landing page-urilor, inserarea sistemelor de activare, a formularelor de contact etc.), care permit implementarea, controlarea și monitorizarea activităților din cadrul aceleiași platforme.

Cele mai bine cotate platforme de marketing vor fi cele dinamice, acelea care vor reinventa automatizarea strategiilor și tacticilor, precum și cele care vor putea fi considerate scalabile, având capacitatea de a oferi date în timp real despre utilizatori, acțiunile lor și lead-urile pe care aceștia le pot genera. De asemenea, este extrem de important ca aceste platforme să poată oferi API-uri ușor de implementat.

Până în 2018, Techcrunch prevede că se vor segmenta acele platforme specializate în funcție de nevoile specialiștilor în marketing, evidențiind acele date de care au nevoie cu adevărat aceștia pentru a îmbunătăți performanțele propriilor companii.

În acest sens, Conversica, Lytics, Infer își vor perfecționa potențialul datelor de tip Analytics pe care le pot accesa utilizatorii săi și, de asemenea, vor oferi soluții mai eficiente și de o claritate superioară în ceea ce privește procesul de generare a lead-urilor, optimizarea campaniilor sau distribuirea și controlul prospecților din segmentul de vânzări.

Cu siguranță, se va putea vorbi despre un mix între soluții informatice de marketing, vânzări și business, întrucât cele mai importante date valide în acest proces sunt folosite (gestionate și interpretate) în toate aceste direcții.

În acest moment, conform Techcrunch.com sunt peste 2000 de tehnologii distincte cu rol în automatizarea proceselor de marketing.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!