Cum a reușit producătorul român CESAROM să vândă mai mult cu ajutorul unei soluții web bazată pe realitate augmentată?

05 aprilie 2022

Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și unicul producător local de plăci ceramice, anunță lansarea ARdesigner, o aplicație web bazată pe tehnologia realității augmentate. Aceasta funcționează pe conceptul unei „cabine de probă” virtuale, unde utilizatorii au posibilitatea de a vizualiza gresia și faianța CESAROM în propria încapere.  

Cum a reușit producătorul român CESAROM să vândă mai mult cu ajutorul unei soluții web bazată pe realitate augmentată?

Astfel, clienții interesați de achiziția de plăci ceramice din portofoliul companiei pot amenaja în doar câteva secunde cum ar arăta spațiile proprii placate în orice combinație de gresie și faianță. Disponibilă în variantă mobile sau desktop, ARdesigner poate fi accesată direct din browser, fără a mai necesita instalarea unei aplicații.

ARdesigner oferă utilizatorilor opțiunea de a descărca și salva oricâte proiecte pe propriul dispozitiv și chiar de a-l trimite celor cu care iau deciziile de amenajare. Tot din secțiunea ARdesigner, la finalul simulării, clienții pot afla disponibilitatea de cumpărare și pot localiza partenerii CESAROM de la care pot achiziționa modelele de gresie și faianță pentru care au optat în proiectele lor. 

În cadrul aplicației, utilizatorii au la dispoziție sute de produse CESAROM, inclusiv colecțiile nou lansate anul acesta, dar și filtre în funcție de tipul de placă (gresie, faianță sau mozaic), design (piatră, lemn, ciment), culoare sau spațiu, pentru o experiență intuitivă. De asemenea, aceștia pot face oricâte modificări spațiului ales și pot schimba produsele pe care doresc să le integreze în doar câteva secunde.

Aplicația se adresează atât persoanelor care renovează sau finisează un apartament sau o casă, dar și proiectelor rezidențiale sau comerciale. De asemenea, retailerii parteneri CESAROM pot beneficia de avantajele ARdesigner, întrucât clienții acestora pot scana codul QR ARdesigner care duce utilizatorul direct în aplicație. Acest cod este semnalat la raft și în cataloagele CESAROM disponibile în orice magazin partener din România.
Printr-un proces foarte simplu și intuitiv, bazat pe tehnologia realității augmentate, orice român isi poate îmbraca pereții și pardoselile cu plăci ceramice CESAROM și, de asemenea, află de unde pot cumpăra modelele selectate. Cu noua aplicație, utilizatorii economisesc timp și bani deoarece orice modificare de proiect în ARdesigner este gratuită, iar atunci când ajung în magazin știu exact ceea ce își doresc să cumpere”, a  declarat Andreea Bodola, Director de Marketing al Lasselsberger Ceramics România.

Pentru a parcurge acest proces, utilizatorii trebuie să intre pe website-ul CESAROM, să acceseze secțiunea ARdesigner, unde pot încărca o fotografie cu încăperea dorită sau pot folosi un ambient presetat. În cazul fotografiei încărcate de utilizator, aplicația recunoaște în doar câteva secunde pereții și pardoseala. Ulterior, utilizatorii pot selecta din sute de modele de gresie și  faianță CESAROM pana când își găsesc combinația, culorile sau modelele favorite.

Modelele de gresie și faianță din portofoliul companiei sunt disponibile în rețelele distribuitorilor specializați din toată țara, în rețelele de bricolaj precum Ambient, Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin, dar și în magazinele proprii CESAROM din Cluj-Napoca și București.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!


Articole IT&C similare
Softlead

Cum să îmbunătățești calitatea și siguranța în manufactură/producție folosind Computer Vision?

Soluția  Knosis Hub AI permite antrenarea de ansamble de inteligență artificială și computer vision în scopul identificării, clasificării, descrierii sau căutării produselor și obiectelor vizibile în imagini și fluxuri video. Recunoașterea produselor se realizează concomitent după criterii vizuale (formă, culoare), lexicografice (text lizibil) și barcode/QR....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Care sunt aplicațiile software recomandate unei agenții de turism?

Contextul pandemic generat în ultimii doi ani a adus scăderi semnificative în vânzările pachetelor turistice, operatorii fiind puternic afectați financiar, dar și din perspectiva organizării eficiente a costurilor, a relațiilor cu partenerii și a capacității de redresare. Cum pot ajuta aplicațiile software activitatea agențiilor de turism? 

Citește articolul arrow_forward