Conferinţă Pluriva la Cluj Napoca: „Ticket Resolved: Un nou mod de organizare a activității de service şi mentenanţă echipamente.

03 noiembrie 2015

Pluriva organizează evenimentul „Ticket Resolved: Un nou mod de organizare a activității de service şi mentenanţă echipamente. Demonstrație LIVE”. Conferinţa se va desfăşura în data de 18 noiembrie 2015, la Hotelul Central din Cluj Napoca şi se adresează Managerilor de Service, Directorilor Tehnici, Directorilor Generali şi Managerilor de Mentenanţă şi Intervenţii Echipamente.

Conferinţă Pluriva la Cluj Napoca: „Ticket Resolved: Un nou mod de organizare a activității de service şi mentenanţă echipamente.

Pluriva organizează evenimentul „Ticket Resolved: Un nou mod de organizare a activității de service şi mentenanţă echipamente. Demonstrație LIVE”. Conferinţa se va desfăşura în data de 18 noiembrie 2015, la Hotelul Central din Cluj Napoca şi se adresează Managerilor de Service, Directorilor Tehnici, Directorilor Generali şi Managerilor de Mentenanţă şi Intervenţii Echipamente.

Demonstraţie live

Evenimentul va fi susţinut de către Daniel Burcut, Regional Partner Pluriva în zona Transilvania şi Project Manager de implementare ERP. În cadrul conferinţei, Daniel Burcut va efectua o Demonstraţie live, în sistemul Pluriva ERP, a modului în care companiile îşi organizează eficient intervenţiile de service şi planurile de mentenanţă, scapă de hârtii şi beneficiază de rapoarte complete. Participarea la eveniment este gratuită, în limita locurilor disponibile. Toţi participanţii la „Ticket Resolved: Un nou mod de organizare a activității de service şi mentenanţă echipamente” vor primi, la sfârşitul demonstraţiei, câte un cont demo personalizat al soluţiei Pluriva ERP - valabil 45 de zile.

Speaker principal „Ticket Resolved” – Daniel Burcut

Daniel Burcut este unul dintre cei mai experimentați consultanți în configurarea şi implementarea de soluţii software în companii ce distribuie sau oferă servicii pe echipamente, utilaje sau aparate. Din anul 2006, Daniel este manager de proiect de implementare ERP şi îi ajuta pe coordonatorii de service şi lucrări să-şi eficientizeze activitatea, să controleze situaţia echipamentelor şi să-şi genereze automat toate documentele de service şi intervenţii.

„Specialişti de top”

„Îi invit pe toţi specialiştii în mentenanţă echipamente, service şi suport să ni se alăture la evenimentul <> şi să descopere modul concret în care pot să scape de 99% din hârtiile actuale şi să obţină controlul afacerii. Conferinţa reprezintă şi o ocazie perfectă pentru un schimb de idei cu specialişti de top din acelaşi domeniu de activitate.”Daniel Burcut, Regional Partner Pluriva în zona Transilvania şi Project Manager de implementare ERP

Demonstraţia live va fi realizată folosind sistemul Pluriva ERP, modulele de Mentenanţă, Suport şi Proiecte. Pluriva ERP este un sistem integrat de gestiune a afacerii, utilizat de peste 500 de companii de distribuţie, retail, producţie şi servicii profesionale.

Pagina „Ticket Resolved”: http://www.plurivaerp.com/portfolio-view/ticket-resolved-un-nou-mod-de-organizare-a-activitatii-de-service-si-mentenanta-echipamente/

Pluriva este o companie IT furnizoare de solutii informatice complete: ERP, dezvoltare software si servicii informatice de business. Scopul Pluriva il constituie eficientizarea modelului de business al clientilor si cresterea performantei si profitabilitatii acestora. Valorile definitorii ale firmei sunt: Inovatia, Flexibilitatea, Profesionalismul ...

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Producătorul jeleurilor Haribo anunță probleme în producție cauzate de o implementare software

O lume întreagă a copiilor și adulților cunoaște gusturile, culorile și textura dulciurilor Haribo, producătorul german fiind un reper al industriei de profil la nivel global. Iată cum a afectat o aplicație software un întreg sistem de producție, transformând un obiectiv de creștere a performanțelor într-un eșec, din care compania și-a revenit cu greu....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward