Companie de securitate? Ține totul sub control printr-o aplicație software!

18 februarie 2017

De la pază umană, transport valori, furnizare a unor sisteme de supraveghere video, la monitorizare și intervenție cu patrule mobile, o companie de securitate trebuie să răspundă întotdeauna rapid și eficient, pentru siguranța clienților săi.

Companie de securitate? Ține totul sub control printr-o aplicație software!

De la pază umană, transport valori, furnizare a unor sisteme de supraveghere video, la monitorizare și intervenție cu patrule mobile, o companie de securitate trebuie să răspundă întotdeauna rapid și eficient, pentru siguranța clienților săi.

În contextul digitalizării, optimizarea și creșterea calității serviciilor este facilitată prin soluții sau suite de soluții informatice. Softleadplatformă integrată de tip marketplace pentru aplicații software specifice numeroaselor tipuri de industrii – a identificat o serie de soluții care permit companiilor de pază și protecție mai mult control asupra resurselor proprii și, în același timp, posibilitatea extinderii serviciilor prin comercializarea unor produse informatice dedicate securității.

Top aplicații software potrivite activităților dintr-o companie de securitate

Dezvoltare platforme web

Prezența unui website poate fi privită ca o interfață între compania prestatoare de servicii de pază și protecție și client. Pornind de la furnizarea tuturor informațiilor esențiale despre activități, echipă și rezultate, prin intermediul unui website clienții pot avea acces la monitorizarea activităților de supraveghere video (prin utilizarea unui cont și a unei parole personale, securizate), la posibilitatea de a plăti online pentru serviciile utilizate.

Cu dublu rol, o platformă web poate fi integrată cu module și aplicații software care să colecteze și să gestioneze date referitoare la clienți, istoricul alertelor, pot fi generate facturi electronice (pentru persoane fizice și juridice), statistici specifice domeniului (tendințe, rată de criminalitate, infracțiuni, tipuri de solicitări, locații cu un grad mai mare de risc etc.) și rapoarte specifice.

O extensie a platformelor web accesate via browser-ul computerului personal este dată de aplicațiile mobile, customizate pentru a oferi rapid și printr-o accesare prietenoasă a celor mai importante activități oferite de companiile de securitate: live streaming, rapoarte, facturi etc.

Dispecerat/Call Center

O aplicație software dedicată dispeceratului permite monitorizarea constantă a solicitărilor venite prin call center sau ca urmare a sistemelor de supraghere instalate (receptarea semnalelor de la dispozitivele conectate, declanșată manual sau automat), gestionarea facilă și rapidă a cererilor și alertelor (mobilizarea echipajelor de intervenție și, dacă este cazul, a forțelor de intervenție precum salvare, pomiperi sau poliție), urmărirea, în timp real, a acțiunilor întreprinse, raportarea acestora către top management și client, dar și evaluarea rezultatelor și modalității de operare, la nivel general.
Furnizarea unor sisteme de securitate eficiente

Aplicațiile software dezvoltate pentru sistemele de supraveghere video actuale permit înregistrarea, stocarea și prelucrarea informațiilor pe PC-uri sau dispozitive mobile. Prin funcționalitățile pe care le îndeplinesc, acestea permit:

  • control pe nivele de acces;
  • vizualizarea unui istoric al datelor înregistrate, ierarhizarea datelor sau filtrarea acestora în funcție de anumite perioade;
  • setarea unor alarme atunci când sunt depistate activități neregulamentare.

Monitorizare flotă auto

Soluțiile software pentru monitorizarea flotei auto sunt utile atât pentru dispecerat, în urmărirea și raportarea activității angajaților, în timp real, precum și pentru top management, ele permițând gestionarea și optimizarea sistemului de organizare, evaluarea performanțelor personalului și reducerea costurilor din perspectiva exploatării autoturismelor.

Printre modulele și funcționalitățile unei astfel de aplicații se enumeră:

  1. Bază de date centralizată
  • Stocarea în același loc, gestionarea, filtrarea și montorizarea unei baze de date a flotei auto:
    • Fișele autovehiculelor (tip, capacitate motor, cai putere, stare, observații );
    • Fișe ale șoferilor (talon, permis de conducere, carte de identitate etc.);
    • Foi de parcurs.
  1. Monitorizare
  • Calcule ale distanțelor și combustibilului necesar, pentru fiecare autovehicul;
  • Prin utilizarea GPS-ului se poate monitoriza, în timp real, prin intermediul unei hărți vectoriale, poziția și comportamentul autovehiculelor;
  • Evidența alimentărilor cu carburant;
  • Evidența traseelor zilnice/lunare;
  • Evidența perioadelor de inactivitate;
  • Evidența schimbărilor aduse mașinii (piese de schimb, spre exemplu);
  • Evidența ITP-urilor (inspecții tehnice periodice), asigurărilor (RCA, CASCO, CMR și de accidente persoane), a impozitelor și taxelor (rovignetă, pod, stațiune, bac, înmatriculare auto, timbru social pentru auto 1%, autorizaţie circulaţie, autorizaţie transport, eliberare licenţe de execuţie, autorizaţii sanitare pentru auto);
  • Monitorizarea stării senzorilor montați la bord (stare motor, senzori uși, spre exemplu).
  1. Modul Comportament șofer
    • Identificarea stiului de condus al șoferilor în funcție de viteză, frânare, accelerare bruscă sau alți parametri predefiniți;
  2. Modul Rutare
    • Generarea rutelor optime pentru în funcție de distanță, timp, siguranță, aglomerații sau alte criterii.
  3. Modul Raportare
    • Cheltuieli lunare/anuale ale întregii flote;
    • Informații privind costurile/km și consum mediu pentru fiecare autovehicul;
    • Costuri comparative între două autovehicule de același tip, dar cu șoferi diferiți;
    • Istoric al vitezelor (medie, maximă, depășiri);
    • Fișa activității zilnice a fiecărui autovehicul;
    • Statistici privind sezonalitatea intervențiilor/locuri de interes/tendințe de comportament etc.
  4. Modul Alerte
    • Trimiterea unor alerte în funcție de parametri pre-definiți (spre exemplu, piese care vor ieși din uz, în funcție de nr. de kilometri, expirarea asigurărilor, programări etc.).

De asemenea, prin integrarea cu dispozitivele mobile, monitorizarea flotei și activității angajaților poate fi realizată indiferent de locație sau de oră.

Integrarea serviciilor companiei cu industria IoT –> modalitate de extensie a business-ului din perspectiva securității

Potrivit Cisco Systems Inc., corporație multinațională pentru proiectarea și realizarea tehnologiei și serviciilor în domeniul telecomunicațiilor, industria IoT (Internet of Things) reprezintă un trend cu o creștere fulminantă, la nivel global, ce va genera, până în anul 2024, un profit de 4.600 miliarde de dolari. Printre avantajele pe care le aduce se enumeră managementul eficient al resurselor, creșterea siguranței la locul de muncă sau acasă și creșterea productivității angajaților. În contextul IoT, Softlead a identificat posibilitatea extinderii segmentului de business pentru pază și protecție prin furnizarea unor servicii care să automatizeze și îmbunătățească securitatea pentru imobile sau indivizi.

Extinderea business-ului în acest sens implică și achiziția/integrarea componentei hardware (dispozitive pe bază de senzori, sisteme de iluminat, electrocasnice etc.) și împreună cu dezvoltarea unui software performant, care să fie ulterior atașat componentelor hardware.

  • Smart home, smart office, smart building

Compania poate începe prin adoptarea internă a tehnologiei IoT, în scopul securizării imobilului sau flotei auto, și continua prin comercializarea unui set de produse care să permită clienților monitorizarea și controlul securității în cadrul locuinței proprii sau clădirii unde își desfășoară activitatea.  

Exemple de funcționare a tehnologiei IoT în direcția securității:

  • Interconectivitatea între sistemul de securitate al ușilor și securizarea accesului în casă/clădire;
  • Monitorizarea activității care se desfășoară în clădire prin senzori care să capteze mișcărea, în diferite zone de interes;
  • Control la distanță asupra sistemelor de iluminare, apă sau încălzire, prin intermediul smartphone-ului:
    • Pornirea centralei înainte ca utilizatorul să ajungă la birou;
    • Verificarea sistemului de iluminare, atunci când utilizatorul nu se află în clădire;
    • Verificarea securității robinetelor sau gazelor, prin senzori și indici prestabiliți.

----------------------------------------------------------------
Softlead – marketplace dedicat aplicațiilor informatice, ce acoperă o gamă variată de industrii, oferă business-urilor de pază și protecție - posibilitatea identificării sau dezvoltării soluției software potrivite cerințelor și obiectivelor propuse. Companiile interesate pot completa formularul de solicitare sau trimite un e-mail la adresa [email protected].

 

Aplicații software recomandate

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Citește tot arrow_forward

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Citește tot arrow_forward

Aplicatia CRM Simplio este solutia optimizata si creata special pentru orice tip de business. Hai sa ne cunoastem, sa putem face impreuna lucruri frumoase si utile!

Citește tot arrow_forward

Automatizarea vânzărilor centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare.  

Citește tot arrow_forward

Symbio este o parte esențială a strategiei companiei și prezintă o imagine unitară a partenerilor, gestionează și automatizează procesele interne și oferă rapoarte personalizate.

Citește tot arrow_forward

Produsul Green CRM se adreseaza companiilor care ofera servicii si isi doresc o evidenta sigura asupra managementului relatiei cu clientii lor.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

MOL își digitalizează achizițiile cu SAP Ariba

SAP anunță că grupul petrolier MOL a ales soluțiile SAP Ariba pentru digitalizarea operațiunilor de achiziții la nivel global, în scopul creșterii transparenței proceselor și standardizării relației cu furnizorii.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

UPS lansează un nou serviciu internațional de transport pentru a susține creșterea pieței transfrontaliere de e-commerce

Vânzările online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comerțul electronic global în 2022 – noul serviciu permite IMM-urilor să profite de această oportunitate.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport 2Checkout: S-au schimbat preferințele pentru subscripțiile la servicii cloud și software în 2021

Utilizatorii preferă să plătească mai des și, pe cât posibil, doar pentru resursele pe care le folosesc

Citește articolul arrow_forward