Compania Vascar își îmbunătățește managementul vânzărilor prin aplicația HERMES SFA

01 iulie 2016

Mobilitatea, capacitatea de monitorizare în timp real a pieței, a echipei și a obiectivelor de vânzări sau automatizarea activității agenților din teren reprezintă astăzi elemente cheie din arsenalul modern folosit de companiile competitive pentru cucererirea de noi cote de piață. 

Compania Vascar își îmbunătățește managementul vânzărilor prin aplicația HERMES SFA

Mobilitatea, capacitatea de monitorizare în timp real a pieței, a echipei și a obiectivelor de vânzări sau automatizarea activității agenților din teren reprezintă astăzi elemente cheie din arsenalul modern folosit de companiile competitive pentru cucererirea de noi cote de piață. 

Vascar a identificat astfel de optimizări ale business-ului și a decis să realizeze un pas în față prin integrarea automatizărilor operaționale, odată cu implementarea Hermes SFA - soluția de Sales Force Automation numărul 1 din România.

În prezent, Vascar folosește SFA-ul dezvoltat de Transart pentru preluarea comenzilor din teren, încasări la fața locului cu tipărire de chitanțe pe imprimanta mobilă, culegere de informații din piață folosind chestionare de trade-marketing. Principalul câștig al companiei este reprezentat de optimizarea și creșterea productivității proceselor legate de distribuție.

„Am ajuns la Transart deoarece nu găseam pe piață o soluție care să ne satisfacă cerințele, dar și datorită feedback-ului pozitiv primit de la alți utilizatori de HERMES SFA. Prin implementarea HERMES SFA am reușit să eliminăm aproape complet erorile umane din procesul de preluare a comenzilor și să reducem costurile aferente unor astfel de greșeli (retururi, anulări de documente, refacturări, costuri de imagine). Am redus numărul operatorilor care preluau comenzile telefonic la sediu și am crescut acuratețea proceselor legate de distribuție și nu numai. Estimez că amortizarea investiției în sistemul SFA s-a realizat în aproximativ 14 luni de la implementare.” -- Cristinel Duran, Manager IT VASCAR

Echipa de management a Vascar își dorea să modernizeze și să crească eficiența echipei de vânzări, cu accent pe: preluarea comenzilor, strike rate (eficiența la nivel individual a reprezentanților de vânzări) sau optimizarea rutelor. Un alt obiectiv era reducerea semnificativă a erorilor în preluarea comenzilor (manuală, bazată pe cod produs) pentru a evita situațiile în care se trimiteau către clienți alte produse sau alte cantități față de ceea ce s-a comandat de fapt.

Implementarea soluției mobile propuse de Transart a durat aproximativ 2 luni de zile, Vascar optând pentru tablete Samsung care folosesc sistemul de operare Android. Prin utilizarea tabletelor împreună cu imprimantele mobile Zebra chitanțele sunt emise pe loc, la încasarea banilor de către agenții de pe teren.

Agenții firmei s-au obișnuit rapid cu aplicația, iar faptul că poate funcționa și în regim offline este un mare plus pentru că se pot prelua comenzi din multe zone în care semnalul pentru Internet nu există sau este foarte slab, urmând ca datele să fie sincronizate în momentul în care și condițiile tehnice permit acest lucru.

„Hermes SFA ne-a ajutat să vizualizăm cu ușurință detalii relevante despre acțiunile agenților din teren și să ne îmbunătățim modul în care ne organizăm activitatea și ne planificăm obiectivele forței de vânzări - atât la nivel individual cât și de echipă. Prin monitorizarea sistematică a indicatorilor de performanță - calitativi și cantitativi - am reușit să identificăm ușor aspectele ce puteau fi îmbunătățite la nivel individual, iar în scurt timp să creștem performanța echipei.” -- Cristian Niță, Director Vânzări VASCAR

Despre Vascar
Înființată în Vaslui în anul 1984, Vascar este una dintre cele mai importante companii din Moldova. În prezent deține 18 magazine proprii și un număr de peste 130 de sortimente de preparate din carne – dintre care 38 sortimente de conserve și 18 produse atestate tradițional. Brand-urile Vascar și „Moldova în bucate” reprezintă întruchiparea pasiunii pentru gătit și a meselor îmbelșugate cu mâncare gustoasă și de calitate, pregătită din suflet pentru cei care iubesc gustul românesc autentic. În 2011, compania a obținut certificatul “Food Safety System Certification”, iar în 2013 certificatul de „British Retail Consortium”. Prin obținerea acestor certificări se confirmă politica managementului companiei privind securitatea alimentară a produselor fabricate asigurând un nivel înalt de transparență pe întreg fluxul de producție și furnizare.

Despre Transart
Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri, fiind #1 în România pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising. Dispunând de o gamă completă de aplicații profesionale proprii (ERP, SFA, BI, WMS), Transart propune, pe lângă un set de sisteme stabile și adaptate la specificul pieței, și know-how-ul necesar valorificării acestora în companie (circuite informaționale, fluxuri de lucru și proceduri specifice).

Viziunea Transart
• Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o dată în plus și suntem atenți la detalii.
• Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
• Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
• Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
• Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluții ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiză, dezvoltare, testare, implementare și suport.
• Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verif...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Doresti sa castigi timp la operarea intrarilor si iesirilor de marfa? Vrei eficienta, rapiditate si exactitate in inventariere? Intampini probleme legate de corectitudinea stocurilor din cauza erorilor frecvente pe care le fac anagajatii din depozit ...

Citește tot arrow_forward

Produs din categoria Business Intelligence (BI), BI Adviser este un instrument vital pentru managementul unei companii care utilizează o aplicaţie din gama 

Citește tot arrow_forward

Platforma Transart ERP include B-Org ERP si Neomanager - doua aplicatii robuste, stabile ce vizeaza intreg spectrul de companii romanesti, cu preturi adaptate in functie de nevoile si complexitatea afa

Citește tot arrow_forward

HERMES SFA este #1 in Romania - aplicatie mobila pentru automatizarea fortei de vanzare & merchandising, Hermes SFA este folosita in prezent de peste 6500 utilizatori, inclusiv de companii multinationale de top, in 22 tari.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum pot aplicațiile de BI și de Contabilitate să accelereze creșterea unei companii?

Recomandări, obiective, beneficii și costuri ale implementării soluțiilor de Business Intelligence (BI) sau Contabilitate.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Smart Fintech lansează oficial SmartPay, primul serviciu alternativ de plăți autorizat de BNR

Smart Fintech lansează SmartPay, prima soluție alternativă de plăți prin Open Banking autorizată de BNR din România. Fintech-ul își propune pentru 2021 să proceseze un volum de câteva mii de tranzacții de plată lunar prin noua soluție SmartPay și speră la declanșarea competiției Open Banking și în România....

Citește articolul arrow_forward