Comerțul electronic digital, în funcție de sexe

20 septembrie 2015

Virtuale sau direct din magazinele fizice, cumpărăturile sunt activități asociate femeilor, dar cu perspective foarte mari de creștere și pentru segmentul masculin. 

Comerțul electronic digital, în funcție de sexe

Virtuale sau direct din magazinele fizice, cumpărăturile sunt activități asociate femeilor, dar cu perspective foarte mari de creștere și pentru segmentul masculin. 

Conform unui studiu publicat de Business Insider, privind categoria celor care au efectuat achiziții în ultima lună prin intermediul device-urilor mobile, 66.5% sunt femei, iar 33.5% bărbați. De aceea, este foarte important ca retailerii să înțeleagă necesitatea adaptării canalelor de cumpărare disponibile tuturor categoriilor de device-uri, fie că este vorba despre smartphone-uri, PC-uri sau tablete, cu atât mai mult cu cât se înregistrează creșteri tot mai mari ale vânzărilor de device-uri mobile.

De asemenea, demograficele prezentate de raportul BI Intelligence (Business Insider) au la bază modificări ale comportamentului de consum în funcție de vârstă, venituri, educație, variabile care pot influența total concluziile unui raport de achiziție.

Înainte de a plasa o comandă online, femeile aleg tot canalele digitale mobile pentru a se informa, folosind tablete și smartphone-uri (63%), în timp ce doar 52% dintre bărbați preferă această variantă.

Există un apetit confirmat al verificării de către publicul feminin al căutării și identificării poziției geografice a magazinelor pe hartă.

Un alt aspect important este dat de influența pe care o au cupoanele și voucherele de cumpărături în contextul achizițiilor făcute de femei – 27%, comparativ cu bărbații – 20%.

 

 

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward