Virtuale sau direct din magazinele fizice, cumpărăturile sunt activități asociate femeilor, dar cu perspective foarte mari de creștere și pentru segmentul masculin.
Conform unui studiu publicat de Business Insider, privind categoria celor care au efectuat achiziții în ultima lună prin intermediul device-urilor mobile, 66.5% sunt femei, iar 33.5% bărbați. De aceea, este foarte important ca retailerii să înțeleagă necesitatea adaptării canalelor de cumpărare disponibile tuturor categoriilor de device-uri, fie că este vorba despre smartphone-uri, PC-uri sau tablete, cu atât mai mult cu cât se înregistrează creșteri tot mai mari ale vânzărilor de device-uri mobile.
De asemenea, demograficele prezentate de raportul BI Intelligence (Business Insider) au la bază modificări ale comportamentului de consum în funcție de vârstă, venituri, educație, variabile care pot influența total concluziile unui raport de achiziție.
Înainte de a plasa o comandă online, femeile aleg tot canalele digitale mobile pentru a se informa, folosind tablete și smartphone-uri (63%), în timp ce doar 52% dintre bărbați preferă această variantă.
Există un apetit confirmat al verificării de către publicul feminin al căutării și identificării poziției geografice a magazinelor pe hartă.
Un alt aspect important este dat de influența pe care o au cupoanele și voucherele de cumpărături în contextul achizițiilor făcute de femei – 27%, comparativ cu bărbații – 20%.