Cele mai importante lansări de la CES 2015

06 ianuarie 2015

Anul 2015 a debutat, pentru industria tech globală, cu cel mai important târg de tehnologie, de la Las Vegas. Și de această dată, CES a însemnat expunerea celor mai noi gadget-uri ale unor branduri precum Samsung, LG, Panasonic sau Sharp. 

Cele mai importante lansări de la CES 2015

Anul 2015 a debutat, pentru industria tech globală, cu cel mai important târg de tehnologie, de la Las Vegas. Și de această dată, CES a însemnat expunerea celor mai noi gadget-uri ale unor branduri precum Samsung, LG, Panasonic sau Sharp

Ediția din 2015 a Consumer Electronics Show (CES), cel mai important eveniment IT de la începutul anului, este dominată de televizoare cu o rezoluție uimitoare, dispozitive sofisticate si alte produse high-tech, însă adevăratele "delicii" vin din partea companiilor mici.

Anul acesta, se vorbește despre televizoarele 4K ultra HD, ca modele de referință sau ca trenduri. LG a prezentat la CES 2015 o gamă largă de televizoare 4K cu ecrane OLED. În această gamă se regăsesc șapte televizoare, cel mai mare având o diagonală de 77 inch (195cm) și panou OLED flexibil și curbat. Panoul OLED are la bază tehnologia WRGB, fiecare pixel având 4 subpixeli.

Alături de modelele de televizoare cu panou OLED, LG adaugă în această gamă și două televizoare LCD, UF9500 si UF9400, cu un design ultra-slim și panouri cu rezoluție 4K. Modelul UF9500 are o grosime de doar 8.5mm, acesta fiind cel mai subțire din gama lui, iar ecranul are o diagonală de 79 inch (200cm). Toate seriile lansate sunt 3D-ready.

Samsung a lansat un model extrem de apreciat de mașini de spălat, prezentate alături de o strategie de marketing ce a inclus seturi de calități pe care, cel mai probabil, le dețin și alte modele ce aparțin unor branduri concurente.

Meet Peeple este un device promovat intens la CES, reprezentând un instrument care scanează persoana care bate la ușă. Pentru oricare dintre musafirii din spatele ușii, dispozitivul fotografiază și trimite imaginea pe telefonul proprietarului locuinței. Prețul pentru acest device nu a fost încă stabilit.

Bateria inteligentă Roost, care va apărea în magazine în iunie la prețul de 35 de dolari, va transforma cu totul detectorul clasic de fum. Dispozitivul înlocuiește bateria clasică de 9 volți și are încorporată o antenă ce recepționează semnalul Wi-Fi.

De asemenea, Ford a anunțat planuri mari pentru anul viitor în ceea ce privește gama de produse pe care le va comercializa. În acest moment, Ford a anunțat un set de 25 de experimente care vizează Big Data, având capacitatea de a transforma un Mustang într-un minivan perfect pentru vacanță. Deși se poate vorbi despre maximă flexibilitate și deschidere în ceea ce privește perspectivele Ford, compania trebuie să facă față cu succes unui număr impresionant de provocări nu doar de ordin tehnic, ci și culturale.  

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward