Fitbit (NYSE: FIT), cel mai puternic brand global de dispozitive inteligente pentru monitorizarea sănătății și a activităților fizice, anunță lansarea ediției limitate Fitbit Ionic: addidas™, dispozitiv creat pentru ca sportivii de toate nivelurile să își îmbunătățească performanțele legate de alegare și sport.
Ediția limitată Fitbit Ionic: adidas include toate caracteristicile ceasului inteligent Ionic pentru monitorizarea sănătații și a mișcării. În plus, Fitbit Ionic: adidas vine cu funcții în premieră precum Train, aplicație dezvoltată în parteneriat cu echipa de experți adidas. Produsul are și o brățară sport ediție limitată în două culori (Ink Blue și Ice Gray), alături de o față de ceas cu imaginea adidas în patru culori distincte.
Ceasul Fitbit Ionic: adidas este disponibil pentru precomenzi pe site-ul www.fitbit.com, iar la partenerii globali începând cu data de 19 martie.
Îmbunătățește-ți performanța fizică cu aplicația adidas Train
Aplicația Train, ce se găsește în exclusivitate pe dispozitivele Fitbit Ionic: adidas, include șase antrenamente video ce pot fi urmărite direct pe ecranul ceasului. Acestea au rolul de a crește rezistența la efort, puterea și flexibilitatea sportivilor. Fiecare sesiune a fost realizată cu ajutorul unei echipe de experți din cadrul companiei adidas, cu o experiență îndelungată în îmbunătățirea perfomanțelor alergătorilor și a atleților deopotrivă.
Aplicația oferă un sistem de coaching pas cu pas pentru realizarea cât mai corectă a exercițiilor, acestea putând fi ușor integrate în programul de antrenament zilnic. Train include: o sesiune de încălzire (5 minute), antrenamente pentru creșterea elasticității (10 minute), accelerarea vitezei și stimularea metabolismului (15 minute), creșterea stabilității șoldurilor și a umerilor (5 minute), îmbunătățirea rezistenței din timpul sesiunilor de alergare (5 minute), precum și mișcări de întindere și recuperare fizică după un efort susținut (5 minute).
”Parteneriatul cu un brand precum adidas vine natural pentru Fitbit, o companie care promovează stilul de viață sănătos și activitatea fizică. Ceasul ediție limitată Fitbit Ionic: adidas ajută sportivii să își îmbunătățească performanțe și să fie în cea mai bună formă fizică cu ajutorul unei experiențe de coaching unică”, menționează Tim Rosa, Chief Marketing Officer în cadrul Fitbit. ”Autonomia de până la cinci zile a bateriei, sistemul GPS de ultimă generație și toate caracteristicile avansate ale produsului Fitbit Ionic: adidas, alături de metodologia dezvoltată de experții adidas sunt instrumente ce vor ajuta sportivii să își îndeplinească mai ușor obiectivele de performanță.”
Fitbit Ionic: adidas păstrează toate funcționalitățile de top ale produsului precum: o autonomie a bateriei de până la 5 zile[i], un sistem GPS performant, un senzor avansat pentru monitorizarea continuă a ritmului cardiac, recunoașterea automată a exercițiilor realizate sau rezistența la apă și monitorizarea ciclurilor de somn. De asemenea, utilizatorii vor putea asculta melodiile preferate prin funcția Deezer[ii] instalată direct pe ceas și pot accesa până la 400 de aplicații și fețe în magazinul virtual Fitbit.
Ceasul Fitbit Ionic: adidas este acum disponibil pentru precomenzi pe site-ul www.fitbit.com la prețul de 349 EUR și se va găsi din data de 19 martie în ofertele partenerilor globali precum Amazon, Best Buy, Dick's Sporting Goods, Kohl's, Macy's și Nordstrom.
Despre Fitbit, Inc. (NYSE: FIT)
Produsele Fitbit ajută oameni din lumea întreagă să ducă o viață mai activă și mai sănătoasă, oferindu-le informații despre activitățile lor fizice, alături de sfaturi practice pentru a-și îndeplini obiectivele de fitness. Compania oferă o gamă variată de produse inovatoare potrivite pentru monitorizarea activităților sportive precum brățările inteligente Fitbit Surge®, Fitbit Blaze®, Fitbit Charge 2®, Alta HR™, Alta®, Fitbit Flex 2®, Fitbit One® și Fitbit Zip®, alături de ceasul inteligent Fitbit Ionic™, căștile wireless Fitbit Flyer™ și cântarul inteligent Fitbit Aria® și Fitbit Aria 2™.
Produsele Fitbit se găsesc în peste 45.000 de magazine din 86 de țări. Având una dintre cele mai mari rețele globale dedicate monitorizării sănătății și mișcării, platforma oferă experiențe, informații și sfaturi personalizate prin intermediul aplicațiilor interactive Fitbit și Fitbit Coach, alături de sistemul de operare Fitbit OS pentru ceasul inteligent Fitbit Ionic.
Fitbit și logo-ul Fitbit sunt mărci înregistrate Fitbit, Inc în Statele Unite și alte țări. Alte mărci ce aparțin brandului Fitbit se găsesc la adresa: www.fitbit.com/legal/trademark-list. Mărcile comerciale terțe aparțin proprietarilor lor.
[i] Diferă în funcție de mai mulți factori.
[ii]Necesită un abonament plătit pentru aplicația Deezer.