Retail Engagement Suite (RES), cea mai nouă soluție IoT dezvoltată de Luxoft Holding, Inc (NYSE:LXFT), unul dintre furnizorii de top de servicii de dezvoltare software şi soluţii IT inovatoare către clienţi globali, a fost prezentată în cadrul celui de-al doilea eveniment anual Internet of Things (IoT) World 2015, care a avut loc la Moscone Center, San Francisco, în perioada 12-13 mai.
Retail Engagement Suite este o platformă de gestionare a dispozitivelor conectate, cu scopul de a crea o experiență atractivă pentru client atunci când acesta se află într-un magazin. Platforma se adresează brandurilor și comercianților care sunt pregătiți să adopte tehnologii noi de interacțiune cu clienții. Soluția presupune utilizarea unor mini-tablete pe post de sistem “touch-digital signage”. De asemenea, cuprinde un set de aplicații care oferă conținut interactiv referitor la brand sau produs, alături de soluții de content management găzduite în cloud și engagement analytics.
În cadrul evenimentului Internet of Things World 2015, reprezentanții Luxoft au prezentat mai multe exemple de tehnologie IoT și au participat în paneluri de discuție.
IoT este motorul care schimbă în mod constant modul în care informația este accesată, distribuită și valorificată. Prin integrarea dispozitivelor, datelor și oamenilor în moduri în care până în prezent ar fi părut imposibile, atât modelele vechi de afaceri, cât și cele noi, caută oportunitatea de a-și eficientiza activitatea. Un exemplu prezentat de Luxoft în acest sens este IoT Wearables Framework – un prototip creat pentru a colecta și grupa informațiile unei companii pe segmentul tehnologiilor wearable. Acest concept va permite organizațiilor să implementeze astfel de tehnologii pentru a susține forța de muncă cu soluții care vizează optimizarea unor aspecte importante, precum sănătatea, siguranța, productivitatea angajatului și controlul calității.
În cadrul panelului “Examining Emerging Business Opportunities in Wearable Technology”, Anders Brown, director general al diviziei IoT Luxoft, a dezbătut modurile în care tehnologiile wearable vor transforma “experiența angajatului” în cadrul organizațiilor în următorii zece ani.
“Suntem încântați să prezentăm inovațiile noastre tehnologice în cadrul Internet of Things World 2015. Retail Engagement Suite este doar un exemplu din numeroasele soluții pe care le-am creat în portofoliul nostru de platforme IoT. Celelalte industrii în care Luxoft este prezentă și care sunt conectate cu IoT vor continua, cu siguranță, să se dezvolte. Acest lucru ne situează într-o poziție puternică de a deservi clienți din domenii precum agricultură, transport, energie și utilități, producție, și multe altele”, a declarat Michael Minkevich, vice-președinte al diviziei Technology Services Luxoft.
Din octombrie 2014, când Radius Inc. a fost cumpărată de Luxoft, aceasta s-a integrat cu succes în ecosistemul global al Luxoft. Astfel, Radius a adus un plus de valoare Centrelor de Excelență IoT deja existente, care sprijină toate diviziile de business ale companiei. Această arie de practică oferă Luxoft posibilitatea de a ajuta companiile să navigheze în peisajul IoT, aflat într-o continuă evoluție, și să identifice soluția potrivită care integrează sistemele hardware, aplicațiile și serviciile cloud, maximizând impactul acestora asupra activității utilizatorului final.
Internet of Things World a avut loc în perioada 12-13 mai la Moscone Centre din San Francisco. Reunind peste 4000 de participanți, 250 de speakeri și 150 de expozanți, este cel mai mare eveniment în domeniul IoT din lume și atrage toți jucătorii de pe piața de IoT, oferindu-le oportunități de socializare și învățare. Pentru mai multe informații, vă rugăm vizitați www.iotworldevent.com