CRM-ul generativ este, într-un mod intuitiv, combinația dintre un sistem CRM clasic și unelte moderne de inteligență artificială generativă, precum ChatGPT sau MistralAI. Cu această integrare, utilizatorii pot accesa funcționalitățile GenAI direct din CRM, fără să fie nevoiți să comute între aplicații, iar apoi copy & paste manual pentru conținutul generat. Mai mult, pot procesa datele existente în CRM cu ajutorul AI, pot sintetiza informații și căuta rapid detalii relevante.
Rezultatul? Activitatea devine mai simplă, mesajele mai precise, ofertele comerciale mai atractive și viteza de lucru considerabil mai mare. Este un pas important în evoluția sistemelor de relaționare cu clienții. GenAI acționează ca un asistent virtual inteligent – nu înlocuiește omul, dar îl ajută să fi semnificativ mai eficient și mai productiv.
AI Connect în CAS GenesisWorld. Cum te ajută concret în activitatea zilnică?
Clienții CAS CRM pot beneficia deja de funcții avansate de CRM Generativ prin modulul AI Connect, disponibil în versiunile x16.1.4 și x15.2.4 ale CAS genesisWorld, care integrează inteligența artificială generativă direct în platformă. Cu AI Connect, utilizatorii pot integra rapid unelte GenAI, cum ar fi ChatGPT sau Mistral AI, care îi ajută să genereze, corecteze și editeze mesaje și imagini, să rezume texte, să facă programări, să traducă texte și să caute informații – toate acestea simplu, printr-un singur click sau folosind comenzi în limbaj natural, ca atunci când vorbești cu un coleg.
Ce înseamnă asta în practică? Prin integrarea cu GenAi, CAS genesisWorld te poate ajuta în următoarele activități:
- Ofertare și propuneri comerciale: Sistemul permite generarea rapidă de texte pentru oferte personalizate, corectând și adaptând limbajul în funcție de client. Dacă ai nevoie să trimiți o ofertă complexă, AI-ul te ajută să o structurezi clar, să aduni informațiile necesare și să o adaptezi după preferințele clientului, economisind minute sau chiar ore de muncă.
- Comunicarea cu clienții: În câteva secunde poți crea e-mailuri și mesaje de follow-up, răspunsuri la întrebări frecvente sau mesaje de mulțumire într-un stil natural. AI-ul poate adapta tonul mesajelor în funcție de situație – mai formal sau prietenos.
- Planificarea întâlnirilor și follow-up: AI ajută și la organizarea programărilor cu clienții. Generezi și trimiți invitații rapid, și realizezi traduceri, care sunt foarte utile dacă lucrezi cu parteneri internaționali.
- Analiza și sinteza informațiilor: Dacă ai notițe lungi din ședințe sau discuții, cu AI Connect rezumi rapid punctele importante, astfel încât să ai la îndemână doar esențialul.
- Campanii de marketing: AI te ajută să creezi mesaje targetate, să personalizezi conținutul pentru diverse segmente de clienți și să traduci rapid campaniile pentru piețe externe.
- Căutare rapidă de informații și rapoarte: Dacă ai nevoie de date specifice despre un client, AI-ul poate căuta și sintetiza informațiile în câteva secunde, având ca punct de pornire o simplă adresă de email.
CRM Generativ, perspective de viitor
Pe măsură ce GenAI integrată în CRM evoluează, ne putem aștepta la funcționalități din ce în ce mai deștepte și utile, câteva dintre ele deja integrate parțial în CRM-urile moderne sau în curs de dezvoltare. De exemplu, sistemul va putea să recomande automat cel mai bun moment și canal pentru a contacta un client, în funcție de comportamentul lui recent. Va putea evalua instantaneu valoarea unui lead și să vină cu idei personalizate pentru a-l atrage mai ușor. În vânzări, AI-ul va identifica automat ocazii bune de upselling sau cross-selling și va sugera acțiuni concrete pentru a crește valoarea fiecărei interacțiuni. În plus, va putea genera automat rapoarte de performanță, gata de folosit, care te vor ajuta să nu mai pierzi timp cu tabele create manual și exporturi în Excel – doar informații clare și la zi, perfecte pentru decizii rapide.
În marketing și suport clienți, funcțiile viitoare ar putea include generarea automată de conținut multilingv și imagini personalizate la scară mare, ideal pentru campanii mari și bine direcționate. Segmentarea clienților ar putea deveni și mai precisă, astfel încât fiecare mesaj să ajungă la exact cine trebuie. Asistenții virtuali vor merge mai departe, analizând istoricul fiecărui client pentru a oferi răspunsuri prompte și bine argumentate. Pe viitor cu siguranță vor fi adăugate noi funcții. CAS Software are în plan configurarea unui motor GenAI care să ruleze on-premises, pe serverul beneficiarului și să fie antrenat pe datele acestuia, într-un mediu privat și controlat.
Cum te ajută NEXT?
În calitate de partener CAS Software AG, NEXT iSolutions te poate ajuta să implementezi corect și rapid sistemul CRM CAS genesisWorld și inclusiv să activezi elementele de GenAI. Aveți în vedere că elementele de GenAI reprezintă în mod curent doar o mică parte a sistemului CRM, componentele de valoare ale acestuia fiind funcționalitățile specifice de vânzări, marketing și suport, completate cu elemente de project și document management. În mod curent, integrarea unor unelte ca ChatGPT și MistralAI reprezintă mai degrabă un bonus decât baza sistemului CRM CAS genesisWorld.
Pentru mai multe informații despre cu vă putem ajuta să fiți mai eficienți în relațiile cu clienții și partenerii de afaceri contactați-ne la [email protected]