Cât costă o aplicație software CRM și ce beneficii aduce unei companii?

05 august 2020

Predicții, trenduri și idei de transformare digitală pentru următorii 2 ani

Cât costă o aplicație software CRM și ce beneficii aduce unei companii?

Ca o urmare a impactului pe care pandemia îl are asupra celor mai multe companii din întreaga lume, obiectivul creșterii profitabilității rămâne în vizorul managementului organizațional. În acest sens, gestionarea relației cu fiecare client ocupă un segment consistent din strategia companiilor, iar rolul aplicațiilor software de tip CRM (Customer Relationship Management) este mai important ca niciodată.

Ce face un sistem CRM?

Un sistem CRM este o soluție tehnologică ce colectează, corelează și analizează toate datele despre experiența unui anumit client (inclusiv informații despre client, interacțiuni cu reprezentanții companiei, achiziții, solicitări de servicii, active și propuneri). Sistemul oferă apoi o interfață care îi permite fiecărui utilizator business să acceseze aceste date și să înțeleagă fiecare punct de contact. Acest lucru oferă o bază pentru o relație solidă cu clienții.

Conform FinancesOnline, o platformă care gestionează review-uri acordate companiilor, cele mai importante motive pentru care o organizație trebuie să investească în aplicații de tip CRM includ:

  • 75% dintre companii spun că actuala aplicație are probleme de funcționare
  • 25% dintre companii afirmă că dețin multiple aplicații care nu sunt integrate
  • 55% consideră că aplicația actuală de tip CRM nu este prietenoasă, inflexibilă și funcționează greu
  • 2% dintre respondenți nu au putut integra CRM-ul cu alte soluții software complementare
  • 8% dintre respondenți spun că aplicația actuală nu mai este actualizată și nici personalizată business-ului lor

Care sunt industriile care investesc masiv în implementarea unei aplicații software de tip CRM?

  • 32% - industriile prestatoare de servicii
  • 13% - industria IT
  • 10% - industriile financiar – bancare
  • 7% - industria de distribuție
  • 5% - în educație
  • 4% - în construcții
  • 3% - în sănătate

Cele mai importante funcționalități pe care trebuie să le conțină o aplicație CRM:

  • Managementul clienților
  • Managementul ofertelor (posibilitatea de a configura reguli de discount în funcție de anumiți clienți, modul de fidelizare)
  • Managementul prospecților și lead-urilor
  • Instrumente de marketing online
  • Modul facturare
  • Modul Help Desk
  • Modul raportare

Funcționalități specifice, în funcție de industrie

Dinamica industriilor și a pieței de consum indică o profesionalizare a aplicațiilor software în funcție de cerințe specifice, personalizate nevoilor. Astfel, tendința de creștere și dezvoltare a CRM-urilor va fi în direcția platformelor specializate pe nișe și industrii specifice. CRM-urilor vor include, astfel, funcționalități dedicate, în special în industrii precum: sănătate, financiar, producție.

În cazul în care plănuiți implementarea sau dezvoltarea unei soluții software de tip CRM, industria pe care o reprezentați trebuie să fie un diferențiator și un element care va asigura performanța aplicației ce va fi aleasă.

Costurile unei soluții de tip CRM

Aplicațiile software de tip CRM dedicate companiilor mici au costuri ce pornesc de la 10 Euro/user/lună (în cazul achiziționării variantelor SaaS – Software as a Service), iar soluțiile complexe on premise pornesc de la 600 Euro/user.

Cum achiziționez o aplicație software de tip CRM?

Achiziția unei soluții de tip CRM este un pas extrem de important în buna organizare a activității unei companii, în special în perioadele dificile. De aceea, Softlead oferă consultanță și sprijin în alegerea unei soluții potrivită fiecărei companii, din cele peste 600 de aplicații listate în cadrul marketplace-ului.

Previziunile specialiștilor indică o creștere clară a implementărilor software de tip CRM pentru anii 2020-2021, pentru a maximiza rezultatele comunicării și interacțiunii cu fiecare client în parte printr-un singur canal integrat. Se așteaptă ca piața aplicațiilor software de CRM să fie evaluată la 114.4 miliarde de dolari până în anul 2027.

Pentru o ofertă completă în acest sens, dar și pentru detalii cu privire la implementări personalizate, puteți completa formularul de mai jos sau pot trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi consultanță gratuită în vederea alegerii soluției potrivite!

Aplicații software recomandate

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Citește tot arrow_forward

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Citește tot arrow_forward

Aplicatia CRM Simplio este solutia optimizata si creata special pentru orice tip de business. Hai sa ne cunoastem, sa putem face impreuna lucruri frumoase si utile!

Citește tot arrow_forward

Automatizarea vânzărilor centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare.  

Citește tot arrow_forward

Symbio este o parte esențială a strategiei companiei și prezintă o imagine unitară a partenerilor, gestionează și automatizează procesele interne și oferă rapoarte personalizate.

Citește tot arrow_forward

Produsul Green CRM se adreseaza companiilor care ofera servicii si isi doresc o evidenta sigura asupra managementului relatiei cu clientii lor.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Companiile din România trebuie să facă deja primii pași pentru a se adapta legislației NIS

Amenzile pentru neîndeplinirea obligațiilor legale pleacă de la un minim de 0,5% din cifra de afaceri și pot ajunge până la 5%

Citește articolul arrow_forward
Softlead

WEBCAST: CIO TALKS - Powered by CIO Council. Joi 23 iulie, între orele 15:00-17:00

Tema: Securitatea cibernetică + COVID-19 = pericole pandemice.  Provocările securității cibernetice într-o lume digitală izolată.  Securitate, Risc și Conformitate

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Pepkor Europe adoptă Oracle Cloud pentru creșterea profitabilității

Pepkor Europe, liderul pan-european în retail de tip discount variety, a ales Oracle Cloud pentru a sprijini viitoarea strategie de creștere a marcilor sale: PEPCO, Poundland și Dealz. Pepkor vinde îmbrăcăminte și bunuri de larg consum, produse alimentare, de sănătate și produse de înfrumusețare pentru familiile cu bugete restrânse, din întreaga Europă....

Citește articolul arrow_forward