Cât costă o aplicație software CRM și ce beneficii aduce unei companii?

05 august 2020

Predicții, trenduri și idei de transformare digitală pentru următorii 2 ani

Cât costă o aplicație software CRM și ce beneficii aduce unei companii?

Ca o urmare a impactului pe care pandemia îl are asupra celor mai multe companii din întreaga lume, obiectivul creșterii profitabilității rămâne în vizorul managementului organizațional. În acest sens, gestionarea relației cu fiecare client ocupă un segment consistent din strategia companiilor, iar rolul aplicațiilor software de tip CRM (Customer Relationship Management) este mai important ca niciodată.

Ce face un sistem CRM?

Un sistem CRM este o soluție tehnologică ce colectează, corelează și analizează toate datele despre experiența unui anumit client (inclusiv informații despre client, interacțiuni cu reprezentanții companiei, achiziții, solicitări de servicii, active și propuneri). Sistemul oferă apoi o interfață care îi permite fiecărui utilizator business să acceseze aceste date și să înțeleagă fiecare punct de contact. Acest lucru oferă o bază pentru o relație solidă cu clienții.

Conform FinancesOnline, o platformă care gestionează review-uri acordate companiilor, cele mai importante motive pentru care o organizație trebuie să investească în aplicații de tip CRM includ:

  • 75% dintre companii spun că actuala aplicație are probleme de funcționare
  • 25% dintre companii afirmă că dețin multiple aplicații care nu sunt integrate
  • 55% consideră că aplicația actuală de tip CRM nu este prietenoasă, inflexibilă și funcționează greu
  • 2% dintre respondenți nu au putut integra CRM-ul cu alte soluții software complementare
  • 8% dintre respondenți spun că aplicația actuală nu mai este actualizată și nici personalizată business-ului lor

Care sunt industriile care investesc masiv în implementarea unei aplicații software de tip CRM?

  • 32% - industriile prestatoare de servicii
  • 13% - industria IT
  • 10% - industriile financiar – bancare
  • 7% - industria de distribuție
  • 5% - în educație
  • 4% - în construcții
  • 3% - în sănătate

Cele mai importante funcționalități pe care trebuie să le conțină o aplicație CRM:

  • Managementul clienților
  • Managementul ofertelor (posibilitatea de a configura reguli de discount în funcție de anumiți clienți, modul de fidelizare)
  • Managementul prospecților și lead-urilor
  • Instrumente de marketing online
  • Modul facturare
  • Modul Help Desk
  • Modul raportare

Funcționalități specifice, în funcție de industrie

Dinamica industriilor și a pieței de consum indică o profesionalizare a aplicațiilor software în funcție de cerințe specifice, personalizate nevoilor. Astfel, tendința de creștere și dezvoltare a CRM-urilor va fi în direcția platformelor specializate pe nișe și industrii specifice. CRM-urilor vor include, astfel, funcționalități dedicate, în special în industrii precum: sănătate, financiar, producție.

În cazul în care plănuiți implementarea sau dezvoltarea unei soluții software de tip CRM, industria pe care o reprezentați trebuie să fie un diferențiator și un element care va asigura performanța aplicației ce va fi aleasă.

Costurile unei soluții de tip CRM

Aplicațiile software de tip CRM dedicate companiilor mici au costuri ce pornesc de la 10 Euro/user/lună (în cazul achiziționării variantelor SaaS – Software as a Service), iar soluțiile complexe on premise pornesc de la 600 Euro/user.

Cum achiziționez o aplicație software de tip CRM?

Achiziția unei soluții de tip CRM este un pas extrem de important în buna organizare a activității unei companii, în special în perioadele dificile. De aceea, Softlead oferă consultanță și sprijin în alegerea unei soluții potrivită fiecărei companii, din cele peste 600 de aplicații listate în cadrul marketplace-ului.

Previziunile specialiștilor indică o creștere clară a implementărilor software de tip CRM pentru anii 2020-2021, pentru a maximiza rezultatele comunicării și interacțiunii cu fiecare client în parte printr-un singur canal integrat. Se așteaptă ca piața aplicațiilor software de CRM să fie evaluată la 114.4 miliarde de dolari până în anul 2027.

Pentru o ofertă completă în acest sens, dar și pentru detalii cu privire la implementări personalizate, puteți completa formularul de mai jos sau pot trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi consultanță gratuită în vederea alegerii soluției potrivite!

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

NETOPIA Payments a depășit pragul de 1 milion de tranzacții cu cardul procesate lunar

NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România, a intermediat în luna septembrie a acestui an peste 1 milion de tranzacții online cu cardul, în creștere cu 44% comparativ cu aceeași lună a anului trecut, în timp ce valoarea totală a acestora a crescut cu circa 15%.

Citește tot arrow_forward

Amadeus lansează Selling Platform Connect bazată pe standardul NDC

Amadeus a anunțat că Selling Platform Connect, platforma sa de rezervare bazată pe cloud, le permite acum agențiilor de turism să cumpere, să comande, să plătească și să ofere servicii de călătorie aeriană prin intermediul unei conectivități NDC.

Citește tot arrow_forward

România se numără printre țările în care grupul APT Cloud Atlas a lansat recent atacuri

Cloud Atlas, un grup APT cunoscut și ca Inception, și-a actualizat arsenalul de atac cu noi instrumente care îi permit să evite detecția prin intermediul indicatorilor standard de compromitere (IoC). Noile metode au fost observate la mai multe organizații din Europa de Est, Asia Centrală și Rusia.

Citește tot arrow_forward