CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

20 august 2019

CAS Software a lansat versiunea x11 a soluţiei CAS genesisWorld, un sistem CRM cu multiple funcționalități bazate pe Inteligenţă Artificială şi mobilitate.

CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

Obiectivul CAS este să ofere companiilor din România un mod inteligent şi eficient de interacţiune cu clienţii, care să ducă la fidelizarea relaţiilor şi creşterea vânzărilor. Noua versiunea integrează munca de cercetare dezvoltare a unui departament cu  250 de angajaţi (programatori, testeri etc) dar şi opiniile partenerilor şi clienţilor din toată Europa.

În ultimul an, CAS CRM a ajuns în România la 2.000 de utilizatori, iar pentru 2019, compania aşteaptă o creştere de 10% a vânzărilor. La nivelul regiunii Europa Centrală şi de Est, România este cea mai importantă piaţa pentru compania germană, cu o pondere de 40%.

România este o piaţă importantă pentru CAS Software şi de aceea ne concentrăm atenția şi eforturile pentru a oferi cât mai rapid localizarea noilor versiuni ale CAS genesisWorld. Suntem datori să punem la dispoziția clienţilor noştri, unelte software tot mai performante, care să-i ajute în  vânzări, marketing şi suport. Inteligența Artificială are un rol tot mai relevant în susținerea proceselor de afaceri şi în eliberarea angajaților de povara activităţilor de rutină, mari consumatoare de timp. În versiunea x11, am adaugat o serie de funcţionalităţi bazate pe AI şi totodată, am crescut nivelul de personalizare al soluţiei. Astfel, fiecare companie şi fiecare angajat îşi poate defini propriul CRM, pentru o experienţă de utilizare cât mai eficientă şi plăcută” afirmă Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales în cadrul CAS Software.

Noua versiune CAS CRM aduce funcționalități precum Picasso Search (căutări inteligente) App Designer 3.0 (utilitar pentru personalizări extinse ale soluţiei) planificator pentru echipele de teren, catalog mobil de produse, chestionare cu conţinut multimedia, integrare cu centrala telefonică etc. Soluţia include la nivel de design elemente pentru protecţia datelor sensibile şi permite conformitatea cu cerinţele GDPR. Soluţia CAS genesisWorld x11 este deja disponibilă comercial tuturor companiilor din România, prin intermediul partenerilor certificați, atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi.

Aplicații software recomandate

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Citește tot arrow_forward

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Citește tot arrow_forward

Aplicatia CRM Simplio este solutia optimizata si creata special pentru orice tip de business. Hai sa ne cunoastem, sa putem face impreuna lucruri frumoase si utile!

Citește tot arrow_forward

Automatizarea vânzărilor centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare.  

Citește tot arrow_forward

Symbio este o parte esențială a strategiei companiei și prezintă o imagine unitară a partenerilor, gestionează și automatizează procesele interne și oferă rapoarte personalizate.

Citește tot arrow_forward

Produsul Green CRM se adreseaza companiilor care ofera servicii si isi doresc o evidenta sigura asupra managementului relatiei cu clientii lor.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Leader Team Broker are cea mai compexa polita de Raspundere profesionala si cyber pentru firmele din domeniul IT&C

Leader Team Broker de asigurare, jucător cheie pe piața asigurărilor din România, în parteneriat asiguratori de pe piata londoneza Lloyds, a adus pe piata din Romania cel mai complex produs de raspundere profesionala si cyber security pentru companiile din domeniul tehnologiei, care acoperă și amenzile GDPR. 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

DOCPROCES ÎL NUMEȘTE PE COSTIN BAICU ÎN FUNCȚIA DE GROUP CFO

DocProcess, compania românească ce dezvoltă soluții digitale pentru automatizarea proceselor de afaceri în cadrul ecosistemelor de parteneri, l-a numit pe Costin Baicu în funcția de director financiar al grupului. Experiența pe care Costin Baicu o deține în domeniul financiar va contribui în procesul de extindere la nivel european și la atingerea obiectivelor a...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Barometrul IoT realizat de Vodafone relevă creșterea încrederii și a adopției tehnologiei IoT

74% dintre afaceri care utilizează IoT afirmă că cei care nu au adoptat încă tehnologia vor avea un dezavantaj față de competitori în următorii cinci ani

Citește articolul arrow_forward