CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

20 august 2019

CAS Software a lansat versiunea x11 a soluţiei CAS genesisWorld, un sistem CRM cu multiple funcționalități bazate pe Inteligenţă Artificială şi mobilitate.

CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

Obiectivul CAS este să ofere companiilor din România un mod inteligent şi eficient de interacţiune cu clienţii, care să ducă la fidelizarea relaţiilor şi creşterea vânzărilor. Noua versiunea integrează munca de cercetare dezvoltare a unui departament cu  250 de angajaţi (programatori, testeri etc) dar şi opiniile partenerilor şi clienţilor din toată Europa.

În ultimul an, CAS CRM a ajuns în România la 2.000 de utilizatori, iar pentru 2019, compania aşteaptă o creştere de 10% a vânzărilor. La nivelul regiunii Europa Centrală şi de Est, România este cea mai importantă piaţa pentru compania germană, cu o pondere de 40%.

România este o piaţă importantă pentru CAS Software şi de aceea ne concentrăm atenția şi eforturile pentru a oferi cât mai rapid localizarea noilor versiuni ale CAS genesisWorld. Suntem datori să punem la dispoziția clienţilor noştri, unelte software tot mai performante, care să-i ajute în  vânzări, marketing şi suport. Inteligența Artificială are un rol tot mai relevant în susținerea proceselor de afaceri şi în eliberarea angajaților de povara activităţilor de rutină, mari consumatoare de timp. În versiunea x11, am adaugat o serie de funcţionalităţi bazate pe AI şi totodată, am crescut nivelul de personalizare al soluţiei. Astfel, fiecare companie şi fiecare angajat îşi poate defini propriul CRM, pentru o experienţă de utilizare cât mai eficientă şi plăcută” afirmă Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales în cadrul CAS Software.

Noua versiune CAS CRM aduce funcționalități precum Picasso Search (căutări inteligente) App Designer 3.0 (utilitar pentru personalizări extinse ale soluţiei) planificator pentru echipele de teren, catalog mobil de produse, chestionare cu conţinut multimedia, integrare cu centrala telefonică etc. Soluţia include la nivel de design elemente pentru protecţia datelor sensibile şi permite conformitatea cu cerinţele GDPR. Soluţia CAS genesisWorld x11 este deja disponibilă comercial tuturor companiilor din România, prin intermediul partenerilor certificați, atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi.

Aplicații software recomandate

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Citește tot arrow_forward

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Citește tot arrow_forward

Aplicatia CRM Simplio este solutia optimizata si creata special pentru orice tip de business. Hai sa ne cunoastem, sa putem face impreuna lucruri frumoase si utile!

Citește tot arrow_forward

Automatizarea vânzărilor centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare.  

Citește tot arrow_forward

Symbio este o parte esențială a strategiei companiei și prezintă o imagine unitară a partenerilor, gestionează și automatizează procesele interne și oferă rapoarte personalizate.

Citește tot arrow_forward

Produsul Green CRM se adreseaza companiilor care ofera servicii si isi doresc o evidenta sigura asupra managementului relatiei cu clientii lor.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Câți bani poți economisi prin implementarea unei aplicații software de tip ERP?

Pierderi de stocuri înregistrate la final de an sau de trimestru, incapacitate de gestionare a resurselor, distribuitorilor sau produselor? Iată cum o aplicație de tip ERP (Enterprise Resource Planning) poate rezolva aceste probleme și poate scădea costurile unei companii.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

ECOMpedia sărbătorește 8 ani și face o analiză a domeniului e-commerce cu toate provocările din 2020

ECOMpedia sărbătorește 8 ani de existență pe piața din România, perioadă în care domeniul comerțului online s-a schimbat în ritm accelerat. Liviu Taloi, fondator ECOMpedia, a prezentat estimări privind evoluția sectorului e-commerce în 2020.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum sunt luate deciziile de cumpărare atunci când facem achiziții online?

Optimized, agenție românească specializată în campanii PPC (Pay-Per-Click) pentru e-commerce, prezintă particularitățile prin care consumatorii ajung să ia decizii de achiziție și nu numai pe internet. Deși decizia de cumpărare este un proces complex, există un interval între conștientizarea nevoii pentru un anumit produs și momentul achiziției propriu-zise....

Citește articolul arrow_forward