CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

20 Aug 2019

CAS Software a lansat versiunea x11 a soluţiei CAS genesisWorld, un sistem CRM cu multiple funcționalități bazate pe Inteligenţă Artificială şi mobilitate.

CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

Obiectivul CAS este să ofere companiilor din România un mod inteligent şi eficient de interacţiune cu clienţii, care să ducă la fidelizarea relaţiilor şi creşterea vânzărilor. Noua versiunea integrează munca de cercetare dezvoltare a unui departament cu  250 de angajaţi (programatori, testeri etc) dar şi opiniile partenerilor şi clienţilor din toată Europa.

În ultimul an, CAS CRM a ajuns în România la 2.000 de utilizatori, iar pentru 2019, compania aşteaptă o creştere de 10% a vânzărilor. La nivelul regiunii Europa Centrală şi de Est, România este cea mai importantă piaţa pentru compania germană, cu o pondere de 40%.

România este o piaţă importantă pentru CAS Software şi de aceea ne concentrăm atenția şi eforturile pentru a oferi cât mai rapid localizarea noilor versiuni ale CAS genesisWorld. Suntem datori să punem la dispoziția clienţilor noştri, unelte software tot mai performante, care să-i ajute în  vânzări, marketing şi suport. Inteligența Artificială are un rol tot mai relevant în susținerea proceselor de afaceri şi în eliberarea angajaților de povara activităţilor de rutină, mari consumatoare de timp. În versiunea x11, am adaugat o serie de funcţionalităţi bazate pe AI şi totodată, am crescut nivelul de personalizare al soluţiei. Astfel, fiecare companie şi fiecare angajat îşi poate defini propriul CRM, pentru o experienţă de utilizare cât mai eficientă şi plăcută” afirmă Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales în cadrul CAS Software.

Noua versiune CAS CRM aduce funcționalități precum Picasso Search (căutări inteligente) App Designer 3.0 (utilitar pentru personalizări extinse ale soluţiei) planificator pentru echipele de teren, catalog mobil de produse, chestionare cu conţinut multimedia, integrare cu centrala telefonică etc. Soluţia include la nivel de design elemente pentru protecţia datelor sensibile şi permite conformitatea cu cerinţele GDPR. Soluţia CAS genesisWorld x11 este deja disponibilă comercial tuturor companiilor din România, prin intermediul partenerilor certificați, atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul