Campanie specială: Digitalizarea companiilor de producție – Reach vizat: 20.000 de companii

2 mai 2023 2 mai 2023

După rezultatele avute în campania dedicată companiilor de producție din 2022, reluăm proiectul special, adresat companiilor software care au în portofoliu soluții IT ce vizează digitalizarea eficientă a fabricilor.

Campanie specială: Digitalizarea companiilor de producție – Reach vizat: 20.000 de companii

Rezultatele primei ediții a Campaniei de Digitalizare a companiilor de producție au adus:

  • Reach total al campaniei: 300.000 (Social Media)
  • Total lead-uri primite: 310
  • Total descărcări eBook: 138
  • Studiu de piață: 100 de participanți (reprezentanți ai companiilor de producție din România)
  • Apariții în presa de business: 9

Ce include campania?

  • 📌NOU: Promovare în cea mai nouă secțiune de SERVICII IT, ce se va lansa în luna mai pe Softlead (timp de 6 luni, compania ta și serviciile IT oferite vor putea genera lead-uri de marketing prin platforma Softlead)
  • Reach vizat: 16.000 de fabrici/companii de producție – manufacturing
  • Promovare în toate bazele de date Softlead (peste 10.000 de companii, poziții de top & middle management)
  • Promovare prin articole, studii de caz, implementări de succes – publicate pe Softlead.ro
  • Promovare în eBook-ul campaniei
  • Toate lead-urile generate vor fi primite GRATUIT pentru ofertare de către toate companiile IT
  • Raport de performanță

De ce să te alături campaniilor de digitalizare?

  • Softlead ocupă poziții de top în motoarele de căutare, așadar vei beneficia de trafic organic, extrem de important în generarea lead-urilor calificate.
  • Prin toate canalele Softlead, mesajele noastre ajung la peste 150.000 de potențiali clienți.
  • Beneficiezi de campanii integrate de marketing și de vânzări, ce pot crește semnificativ lead-urile primite.
  • În campaniile speciale implementate în 2022 (construcții & producție), am generat peste 400 de lead-uri.
  • În primele 6 luni ale anului 2022, rata de conversie (contracte semnate) a fost de 37%. Valoarea totală a proiectelor generate prin Softlead în 2022 a fost de peste 6.2 milioane de euro.
  • Prin parteneriatul special încheiat de Softlead cu Visa România, avem acces la o bază de date de potențiali clienți din segmentul IMM-urilor.

Căror tipuri de companii IT li se potrivesc campaniile speciale?

  • Fiecare campanie poate fi un excelent instrument de promovare pentru companiile software care:
  • Au în portofolii aplicații software enterprise pe care le pot vinde/implementa pe piața din România
  • Au în plan creșterea portofoliului de clienți
  • Vizează educarea potențialilor clienți în domeniile de activitate, departamentele sau industriile vizate
  • Vor să testeze apetitul pentru vânzări pe plan local.

Pentru detalii despre costuri, trimite un e-mail pe adresa [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!