Black Friday pentru Afaceri: Aproximativ 34% dintre companii așteaptă Black Friday pentru a cumpăra produse la prețuri reduse. Sectoarele retail și logistică cheltuiesc cel mai mult pe echipamente IT

13 Nov 2019

Aproximativ 34% dintre business-urile locale obișnuiesc să comande echipamente IT în ziua de Black Friday.

Black Friday pentru Afaceri: Aproximativ 34% dintre companii așteaptă Black Friday pentru a cumpăra produse la prețuri reduse. Sectoarele retail și logistică cheltuiesc cel mai mult pe echipamente IT

Cele mai multe dintre companii, 86%, îşi stabilesc din timp bugetul şi ştiu ce produse vor să cumpere cu această ocazie. La o valoare medie a comenzilor de 1.273 lei, mai mare cu 11% decât în mod normal, firmele sunt caracterizate de achiziţii strategice cu scopul de a ajusta cheltuielile pe termen mediu, potrivit unei analize IT Genetics, lider pe piaţa DC/POS şi organizator al celei mai mari campanii Black Friday dedicate exclusiv afacerilor din 2012 până în prezent.

“Deşi Black Friday este prin definiţie un concept de promoţii pentru consumatori persoane fizice, am considerat că este important pentru companii să beneficieze de o zi plină de reduceri. Aşa a apărut #BlackFridaypentruAfaceri, o singură zi de noiembrie care de la an la an este tot mai aşteptată de către proprietarii de magazine, farmacii, restaurante, cafenele şi depozite, dar şi de micii producători locali. Pentru orice business, scăderea cheltuielilor este prioritară, iar un moment predictibil ca Black Friday determină antreprenorii să îşi planifice bugetele şi să pună pe listă echipamentele de care au nevoie şi pe care le pot cumpăra la preţuri mai mici”, declară Liviu Mihai Sima, CEO IT Genetics.

Potrivit analizei IT Genetics, care adună concluziile după şase ediţii Black Friday pentru Afaceri, companiile din retail şi logistică, urmate de producţie, HoReCa, sănătate şi educaţie, sunt cele mai interesate să facă o achiziţie în ziua de Black Friday. Astfel, cele mai căutate echipamente sunt imprimantele fiscale,  imprimantele de etichete, cititoare de coduri de bare, aparatele fiscale mobile, cântarele electronice şi marcatoarele de preţ. 

Aproximativ 65% dintre companii cumpără două produse diferite, 25% cumpără trei sau mai multe produse şi doar 5% comandă un singur produs. Cele mai multe comenzi sunt plasate între orele 09.00 şi 15.00. În general, este preferată comanda online, în general de pe desktop, dar și prin aplicaţia mobilă ITGStore.ro, care este din ce în ce mai folosită pentru comenzi rapide.

Interesul companiilor pentru Black Friday a crescut constant de la an la an, tendinţă reflectată în numărul tot mai mare al comenzilor. Pentru Black Friday 2019, IT Genetics estimează o creştere cu 23% a vânzărilor faţă de anul anterior.

Cea mai mare campanie Black Friday pentru Afaceri este organizată anul acesta, pentru prima oară, în parteneriat cu Honeywell, unul dintre cei mai mari producători de echipamente IT profesionale, și are loc pe 15 noiembrie, de la ora 07.00, pe magazinul online www.itgstore.ro. Desfăşurată sub sloganul “Creşte forţa afacerii”, campania vine cu sute de echipamente IT la preţuri mai mici cu până la 60% şi vouchere de discount care pot fi folosite ulterior pentru cumpărarea oricăror produse.

IT Genetics, companie cu capital 100% românesc, este lider pe piaţa DC/POS, având peste 12 ani de experienţă în optimizarea proceselor şi a activităţii business-urilor. Portofoliul IT Genetics reunește soluții dedicate companiilor din retail, HoReCa, transport şi logistica, producţie, farma, banking, educaţie şi alte industrii. Pentru a oferi performanţă, IT Genetics beneficiază de grade înalte de parteneriat cu producători renumiţi internaţional, Honeywell, Zebra, Brother, Star, Citizen, Datalogic şi alţii.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizare IMM - Digitalizarea este un proces complex, iar IMM-urile au nevoie de ajutor și atenție

Un raport al Registrului Comerțului arată importanța IMM-urilor la nivel național, și, implicit, impactul digitalizării acestora. În 2022, IMM-urile au fost responsabile pentru 64,2% din profitul total, raportat de mediul privat...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul