Cum arată Black Friday în Anglia? Care au fost așteptările celor mai cunoscuți retail-eri?
Cunoscută ca fiind cea mai importantă zi dedicată cumpărăturilor online și offline din toată lumea, ziua de Black Friday are alte repere la nivel internațional. Așadar, pentru achizițiile făcute online, previziunile comercianților din UK s-au ridicat la 1 miliard de lire; Ebay a vizat un trafic de 9 miliarde de utilizatori din Marea Britanie, ce urmau să cumpere în medie 25 de produse în fiecare secundă.
Centrul de Cercetare în Retail din UK a estimat vânzări de aproximativ 966 de milioane de lire în ziua de Black Friday, cu un total de 1.96 miliarde de lire, dacă sunt incluse și vânzările offline.
Anul trecut, englezii au cheltuit 810 milioane de lire pe achizițiile online în ziua de Black Friday, ceea ce înseamnă o medie de 9.375 de lire pe secundă.
Unde au fost cele mai bune oferte de Black Friday pe site-urile internaționale?
Anul trecut, Amazon a primit solicitări de vânzare de 5.5 milioane de produse în ziua de Black Friday, vânzând 64 de produse pe secundă și este și anul acesta în topul platformelor online de tip marketplace cu cele mai multe vânzări înregistrate.
Ebay a previzionat un trafic de 9 milioane de vizitatori unici în cadrul platformei de comerț electronic, promițând reduceri la produse noi în fiecare zi, în perioada 23-30 noiembrie, începând cu ora 8 dimineața.
Pentru cei care nu au avut acces la cifre relevante din partea centrelor de cercetare, Google a fost un bun instrument de anticipare. Pentru UK, căutările relevante derivate din structura de cuvinte Black Friday s-au triplat în luna octombrie.
Istoria Black Friday
Denumirea Black Friday a fost folosită pentru prima dată în acest context acum 50 de ani, în Philadelphia, când poliția locală a denumit astfel modul haotic de consum și cumpărături în oraș, după tradiționala Zi a Recunoștinței, ce a devenit punct de reper pentru noile cumpărături de Crăciun.