ATPCO și Amadeus au anunțat astăzi că au semnat un parteneriat pe termen lung. Parteneriatul îi permite lui Amadeus să integreze conținutul pus la dispoziție de compania ATPCO în marea sa gamă de aplicații și interfețe pentru achiziții de zboruri. Domeniul de distribuție include aplicații de vânzare și pentru călători dezvoltate de Amadeus, precum și API-urile de achiziții de zboruri, care sunt utilizate de multe instrumente de rezervare folosite în mediul corporativ și de către agențiile de turism online.
Acordul include, de asemenea, drepturi de integrare a conținutului NDC, conținut care ajută la diferențierea suplimentară a companiilor aeriene. În cadrul acordului de vânzare cu amănuntul, Amadeus va susține, de asemenea, standardul ATPCO Next Generation Storefront™ (NGS), care ajută canalele de vânzare să modernizeze experiența de cumpărături pentru consumatori. Parteneriatul va scala exponențial adoptarea Routehappy Rich Content, punând la punct o nouă fundație tehnologică fără rival pentru viitoarea generație de achiziții de zboruri.
În urma achiziției Routehappy în februarie 2018, ATPCO a încorporat conținut și software în suitele sale de gestionare și distribuție a conținutului companiilor aeriene. Routehappy Rich Content include:
- Facilități: atribute comune ale ofertelor de zbor;
- UTA (Universal Ticket Attributes): beneficii și restricții tarifare (de exemplu selectarea bagajelor și a locurilor);
- UTA data kit: un nou set de instrumente care ajută sistemele să creeze UTA-uri bazate pe datele ATPCO referitoare la prețuri și reguli;
- UPA (Universal Product Attributes): conținut vizual și descriptiv, cum ar fi fotografii și videoclipuri.
Cu acest nou acord, ATPCO este acum un furnizor autorizat de conținut pentru Amadeus, iar Amadeus este acum un distribuitor autorizat al Routehappy Rich Content. În plus față de accesul API, ATPCO va oferi Amadeus pentru prima dată accesul ”flat file” la Routehappy Rich Content. Acest lucru accelerează ritmul în care conținutul provenit de la liniile aeriene poate fi integrat în mod avansat în mai multe puncte din aplicațiile sale - cum ar fi Amadeus Selling Platform Connect și Amadeus for Developers API - pentru a genera experiențe mai bogate pentru vânzătorii și cumpărătorii de călătorii în domeniul achizițiilor de zboruri.
Parteneriatul extinde în mod semnificativ accesul la conținutul companiei aeriene ATPCO din acordurile anterioare. Amadeus intenționează să își îmbunătățească în lunile și anii următori capacitățile de achiziții de zboruri cu Routehappy Rich Content al ATPCO, pe măsură ce industria aeriană modernizează cumpărăturile de zbor.
„Prin integrarea conținutului Routehappy în Amadeus Travel Platform, călătorii și agențiile de turism deopotrivă vor beneficia de abilitatea sporită de a compara ofertele furnizorilor prin atribute de zbor, fotografii și descrieri mai bogate”, a declarat Decius Valmorbida, President Travel Channels la Amadeus. „Acesta este încă un pas în strategia lui Amadeus de a conduce transformarea digitală a industriei de turism și se adaugă la inițiative precum activitatea pe care o depunem cu ATPCO în zona Next Generation Storefront™ (NGS) și progresele pe care le realizăm cu noile standarde precum NDC și One Order. Acestea sunt pași concreți către un adevărat mediu de vânzare cu amănuntul în turism, pe care îl punem practică împreună cu clienții și partenerii noștri din industrie.”
„Acordul de vânzare cu amănuntul al ATPCO cu Amadeus reprezintă punctul culminant al unei perioade de aproape zece ani de concentrare a eforturilor unui mare număr de profesioniști pasionați și vizionari din industria noastră, fiecare concentrat pe dezvoltarea unei soluții de înaltă calitate și scalabilă în industria aeriană”, a declarat Robert Albert, EVP, Retailing la ATPCO (fondatorul și fostul CEO al Routehappy). „Cu IATA New Distribution Capability, Next Generation Storefront™ de la ATPCO, Routehappy Rich Content și acum participarea activă a lui Amadeus, modernizarea proceselor de achiziție a zborurilor sunt în sfârșit disponibile acum pe scară largă. În următorii cinci ani, retail-ul va deveni uzual la nivel mondial, ceea ce va face ca vânzarea zborurilor să fie mult mai valoroasă pentru industrie și va oferi consumatorilor mai multe opțiuni pentru o experiență de cumpărare mai bună. Industria aeriană a făcut un uriaș salt înainte.”