Asseco South Eastern Europe (SEE) România anunță parteneriatul cu bpm’online ce va oferi sinergia unică a tehnologiilor BPM și CRM pentru vânzări, marketing și servicii pentru a le permite organizațiilor să accelereze timpii de implementare a strategiilor. Prin colaborarea cu bpm’online, Asseco SEE își îmbogățește portofoliul de produse și iși intensifică strategia de a susține mai multe companii prin fluidizarea procesele și creștere afacerilor utilizând soluția CRM a celor de la bpm’online, orientată către procese.
Produsele bpm’online sunt recunoscute pentru îmbinarea extinsă a funcționalității CRM cu capabilitățile managementului proceselor de afaceri (BPM). Procesele de afaceri sunt nucleul platformei bpm’online, care le permite utilizatorilor să proiecteze, implementeze și optimizeze procesele fără a implica specialiști IT sau codificare. Spre deosebire de sistemele CRM tradiționale, CRM bazat pe proces de la bpm’online permite ajustarea rapidă și ușoară a proceselor cu care se confruntă clientul, astfel încât companiile să aibă agilitatea de a testa în mod constant diferite abordări și strategii pentru a vedea care dintre ele funcționează cel mai bine.
„Parteneriatul cu bpm’online califică Asseco SEE pentru a le oferi soluții de bpm’online clienților noștri. În acest fel putem ajuta mai multe companii să răspundă provocărilor cu care se confruntă într-un mediu de afaceri extrem de competitiv. Așteptăm cu interes să extindem parteneriatul nostru cu bpm’online și împreună să livrăm soluții care să îi ajute pe clienții noștri să își extindă afacerile.”- a declarat Vladimir Aninoiu, Director General al Asseco SEE România.
„Bpm’online este foarte bucuros să stabilească relații de succes cu una dintre cele mai mari companii furnizoare de software și servicii de înaltă calitate. Sunt sigur că angajamentul față de succesele clientului atât al Asseco SEE cât și al bpm’online este esențial pentru rezultatele fructuoase ale parteneriatului strategic.”– a declarat Alex Donchuk, Director Canale Globale al bpm’online.