UniCredit Țiriac Bank a lansat versiunea îmbunătățită a aplicației de mobile banking, oferind un design inovativ, experiență de utilizare și adăugarea de noi funcții, prin care clienții săi iși pot controla situațiile bancare direct de pe telefoanele mobile. “Utilizatorii de servicii își pot plăti facturile (Vodafone, Orange, Romtelecom, RDS & RCS, GDF Suez, Enel Muntenia), de oriunde ar fi, într-un timp foarte scurt, folosind smartphone-ul sau o tabletă”, a menționat Petrișor Costin, Director Produse & Segmente, Prim-vicepreședinte UniCredit Țiriac Bank.
"Clienții pot face, de asemenea, plăți rapide, folosind căutarea interactivă, pentru a solicita informații despre produsele bancare, cum ar fi împrumuturi sau carduri de credit și de a crea propriile depozite. În plus, ei pot afla foarte ușor care este cea mai apropiată sucursală a unei bănci sau ATM-uri, folosind harta", a declarat Petrișor în timpul unei conferințe de presă. Noile opțiuni se adaugă la deja prezentele funcții din prima versiune a aplicației de Mobile Banking, lansate de UniCredit Țiriac Bank în septembrie 2012.
Îmbunătățirea aplicației de mobile banking în UniCredit Țiriac, face parte dintr-un proiect la nivelul UniCredit Group CEE, care acoperă șapte bănci UniCredit în regiunea Europa Centrală si de Est. Scopul Băncii a fost acela de a oferi clienților săi aplicații inovatoare și bogate care utilizează caracteristici de smartphone-uri, oferă navigare simplă și angajarea clienților în procesul de navigare printre produsele și serviciile bancare.
Aplicația este complet bazată pe gesturi și reprezintă o revoluție în lumea aplicațiilor de mobile banking, prin introducerea unei noi logici de navigare, numită "UniCredit m-plan". "M-plan", este conceput ca un system 2-D de coordonate, ce permite utilizatorilor să determine în mod unic poziția lor în aplicație și face ca experiența utilizatorului cu aplicația să nu aibe întreruperi.
Versiunea actualizată de Mobile Banking este disponibilă pentru sisteme de operare Android și iOS, în timp ce pentru toamnă este planificată lansarea noii versiuni pentru tablete. Comisionul lunar de Mobile Banking este de 2 lei, dar aplicația poate fi descărcată gratuit în cadrul ofertei de produse și servicii ale băncii.
Aplicația a fost dezvoltată și implementată de către Asseco SEE Croația, companie IT lider în domeniul soluțiilor de Mobile Banking și de autentificare, cu o poziție puternică în regiunea Europa de Sud-Est.
Asseco South Eastern Europe (din care face parte Asseco SSE Croația, impreuna cu alte companii din zona balcanilor, printre car si Romania) este o companie regionala, specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții IT, proprietar fiind grupul Asseco Poland, cea mai importantă firmă poloneză de IT în ce privește capitalizarea, fiind de asemenea una din cele mai mari firme IT din Europa listate la bursă.