Astfel, compania AdColony a lansat rezultatele unui studiu de piață ce a avut la bază 600 de respondenți, cu vârste cuprinse între 14 și 75 de ani, iar 45% dintre ei se află în target-ul aplicațiilor de fitness sau yoga.
Mai mult decât atât, un total de 54% dintre respondenți afirmă că folosesc un smartphone pentru a controla mai bine activitatea, în timp ce 26% simt că smartwatch-urile le îndeplinesc nevoile pe deplin.
Pentru pasionații de activitate fizică, o singură aplicație nu este de ajuns, așadar peste 80% dintre participanții la studiu au descărcat între una si trei aplicații de profil, dar doar 26% ar plăti un abonament lunar pentru a beneficia de conținutul oferit.
În topul preferințelor, utilizatorii folosesc MyFitnessPal, Fitbit și Samsung Health.
Cu siguranță, autoizolarea din perioada pandemiei cu Covid-19 și imposibilitatea de a păstra obiceiurile sănătoase din afara locuinței au îndemnat la o adaptarea a sălilor de sport, a instructorilor personali, dar și a oamenilor de rând, care au simțit nevoia să-și umple timpul liber și să-și păstreze cât mai mult din rutina anterioară.
Ai nevoie de o aplicație software? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]