Aplicații software pentru loterii

13 iulie 2017

AutoLotto – rundă de investiții de 17 milioane de dolari pentru extinderea soluției

Aplicații software pentru loterii

AutoLotto – rundă de investiții de 17 milioane de dolari pentru extinderea soluției

AutoLotto, aplicația mobilă dedicată jocurilor de noroc de tip loterie, anunță oficial închiderea unei runde de investiții semnificative, în valoare de 17 milioane de dolari, fondurile fiind folosite pentru extinderea afacerii și dezvoltarea ulterioară a aplicației. Poziționată ca fiind una dintre cele mai sigure și prietenoase aplicații, AutoLotto este disponibilă în prezent pe sistemele de operare iOS și Android.

Principalele funcționalități includ posibilitatea de efectuare instantă a plăților, fără comisioane de tranzacționare, asocierea unui cont fiecărui utilizator, pentru a evita grija pierderii biletelor de joc, acces la baze de date de rezultate, posibilitatea scanării biletului fizic.

De asemenea, aplicația este extrem de binevenită și pentru segmentul tânăr al utilizatorilor, orientați către device-urile mobile, dar care nu au experiență sau o atracție definită în a investi constant în acest tip de jocuri de noroc.

În acest moment, AutoLotto înregistrează peste 370.800 de utilizatori activi. 

Doar în Statele Unite ale Americii, piața jocurilor de noroc dedicate strict loteriei însumează peste 80 de miliarde de dolari. Compania nu își dorește să revoluționalizeze un joc extrem de cunoscut, ci să crească accesabilitatea, prin digitalizarea spațiilor fizice.

În total, compania a atras runde de investiții în valoare de peste 19 milioane de dolari, poziționându-se la nivel de lideri ai industriei. Investitorii au la activ finanțări în companii cunoscute din Silicon Valley, precum Twitter, Facebook, Uber, Instacart, PayPal sau Tesla.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward