Pachetul de servicii cuprinde servicii gestionate de la distanţă, prin care Allied Telesis gestionează de la distanţă reţeaua clientului pentru a asigura performanţe maxime, servicii de consultanţă, servicii de implementare, servicii de găzduire, cu ajutorul cărora clienţii pot folosi platformele gestionate ATI pentru rularea operaţiunilor IT proprii, cursuri de instruire, prin care clienţii pot îmbogăţi abilităţile şi cunoştinţele echipei IT.
Allied Telesis oferă un serviciu de suport online, bazat pe web, disponibil non-stop. Prin folosirea contului propriu personalizat, clienţii pot monitoriza situaţia incidentelor de suport tehnic. În acelaşi timp, clienţii Net.Cover sunt înregistraţi în portalul de suport Allied Telesis şi dispun de acces imediat la baza de cunoştinţe.
Clienţii Net.Cover au, de asemenea, acces non-stop la actualizări software şi reparaţii pentru toate produsele acoperite, primind documentaţie de suport. Aceste actualizări furnizează îmbunătăţiri în timp adecvat pentru sprijinirea cererilor în schimbare ale reţelelor clienţilor.
Simultan, clienţii Net.Cover sunt îndrumaţi prin labirintul procedurilor de analiză în caz de eşec hardware pentru un diagnostic şi o rezolvare rapidă a problemei. Suportul hardware acoperă costul reparaţiilor în eventualitatea unei căderi hardware, astfel prevenind cheltuieli nebugetate. Opţiunea avansată de înlocuire minimizează timpul de cădere pentru aplicaţii mission critical.
Cererile clienţilor vor fi prioritizate confom planului de abonament. Se poate apela la suportul telefonic, ceea ce înseamnă suport live din partea helpdesk-ului Allied Telesis, care va îndruma clientul pas cu pas în identificarea şi rezolvarea problemelor legate de reţea. De asemenea, inginerii ATI pot evalua fişierele de configurare hardware şi software ale clientului. Dacă sunt necesare servicii suplimentare, Allied Telesis Advisory Services sunt disponibile pentru furnizarea de consultanţă de proiectare, implementare, documentare şi depanare de la distanţă sau la faţa locului, fiind facturate separat.
Nu în ultimul rând, clienţii Net.Cover dispun de contact direct cu responsabilii de cont şi specialiştii ATI, care vor ajuta la alegerea celor mai potrivite soluţii şi tehnologii, şi vor furniza suport pentru rezolvarea rapidă a problemelor.