Alăturarea dintre cea mai cunoscută platformă dedicată comerțului electronic și poziția ca lider pe piață în industria instrumentelor grafice vor crea noi experiențe digitale pentru utilizatorii individuali și corporate.
Oportunitățile anunțate de Magento prin această tranzacție includ posibilitatea de a oferi valoare adăugată utilizatorilor, partenerilor și developerilor, accelerarea suitei de funcționalități pe care o deține produsul în acest moment, capacitatea de accesa noi verticale de business, prin alăturarea Adobe.
Din punctul de vedere al gigantului Adobe, acesta va avea acces la clienții din segmentul de mijloc ai Magento, dar și la companiile mari.
Conform comunicării oficiale a echipei Magento, prin blog-ul său, se așteaptă ca achiziția să fie finalizată până la încheierea trimestrului fiscal.
Aceasta nu este prima achiziție a platformei Magento, care a fost fondată în 2008 și cumpărată 3 ani mai târziu, în 2011, într-o tranzacție evaluată la 180 de milioane de dolari. Compania a redobândit capital social individual în 2015, beneficiind de ajutor din partea fondului de investiții Permira Funds, ce, conform unor informații neoficiale, ar fi plătit aproximativ 200 de milioane de dolari.
Conform cifrelor publicate de Data of BuiltWith, Magento avea în 2017 aproximativ 24% cotă de piață, situându-se pe cea de-a treia poziție în topul celor 10 cele mai cunoscute și utilizate platforme de comerț electronic, primele 2 locuri din clasament fiind atribuite WooCommerce și Shopify. Data of BuiltWith a identificat peste 13.000 de website-uri de comerț electronic dezvoltate pe tehnologii Magento din Top 1 Milion, întreaga bază de utilizatori fiind de peste 235.000 de magazine online care folosesc Magento.