ACHIZIȚIE: eMag a preluat Fashion Days

30 aprilie 2015

Conform www.capital.ro, cel mai mare retailer online din regiune, www.emag.ro, a început demersurile dedicate preluării platformei de comerț electronic specializat pe haine, încălțăminte și accesorii, Fashion Days, companie deținută de Naspers (grup media din Africa de Sud).

ACHIZIȚIE: eMag a preluat Fashion Days

Conform www.capital.ro, cel mai mare retailer online din regiune, www.emag.ro, a început demersurile dedicate preluării platformei de comerț electronic specializat pe haine, încălțăminte și accesorii, Fashion Days, companie deținută de Naspers (grup media din Africa de Sud).

În luna mai a acestui an, compania anunță depunerea unei solicitări adresate autorităților de reglementare a concurenței privind preluarea controlului asupra Fashion Days.

De această tranzacție vor beneficia ambele companii: Fashion Days își va continua dezvoltarea cu ajutorul strategic din partea eMAG, iar eMAG va beneficia de expertiza în fashion, parteneriate strategice și baza de clienți a Fashion Days. Biroul central al Fashion Days va fi mutat la București.

În mod cert, tranzacția reprezintă o consolidare în cadrul grupului Naspers, în contextul în care eMag este deținut de grupul sud african (74,2%) și de Iulian Stanciu (25,8%), iar Fashion Days este controlat tot de grupul Naspers.

Conform www.economica.net, Fashion Days este cea mai mare destinaţie de shopping online din România şi Europa de Est, parte a grupului Naspers. Celor peste 8 milioane de utilizatori, Fashion Days le oferă zilnic mai mult de 200.000 de produse, 100% originale de la peste 500 branduri internaţionale.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward