Achiziție de proporții: Salesforce cumpără Slack pentru 27,7 miliarde de dolari

02 decembrie 2020

Interesul giganților din tehnologie pentru soluții software de management a muncii la distanță și a comunicării este în continuă creștere.

Achiziție de proporții: Salesforce cumpără Slack pentru 27,7 miliarde de dolari

În cursul zilei de 1 decembrie, Salesforce a anunțat achiziționarea soluției de management a comunicării organizaționale, Slack, pentru 27,7 miliarde de dolari, aceasta fiind una dintre cele mai importante mutări ale momentului, având în vedere faptul că pandemia instalată la începutul anului a crescut utilizarea Slack la nivel internațional.

Efectuarea activităților de la birou în mod remote (la distanță) a însemnat o creștere a apetitului pentru investiții în soluții de management a comunicării pentru mai multe companii, cum ar fi Adobe, care a anunțat luna trecută intențiile de achiziționare a companiei software Workfront pentru 1,5 miliarde de dolari, dar și Atlassian care în urmă cu aproape 6 luni anunța achiziția Mindville.

De asemenea, și alte companii reprezentative ale industriei de tehnologie pot fi jucători au unor posibile investiții importante în contextul creșterii interesului pentru produse cu rol colaborativ, cum ar fi Airtable, Asana, Box, DocuSign, Dropbox, SmartSheet.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward