Achiziție de proporții: Salesforce cumpără Slack pentru 27,7 miliarde de dolari

02 decembrie 2020

Interesul giganților din tehnologie pentru soluții software de management a muncii la distanță și a comunicării este în continuă creștere.

Achiziție de proporții: Salesforce cumpără Slack pentru 27,7 miliarde de dolari

În cursul zilei de 1 decembrie, Salesforce a anunțat achiziționarea soluției de management a comunicării organizaționale, Slack, pentru 27,7 miliarde de dolari, aceasta fiind una dintre cele mai importante mutări ale momentului, având în vedere faptul că pandemia instalată la începutul anului a crescut utilizarea Slack la nivel internațional.

Efectuarea activităților de la birou în mod remote (la distanță) a însemnat o creștere a apetitului pentru investiții în soluții de management a comunicării pentru mai multe companii, cum ar fi Adobe, care a anunțat luna trecută intențiile de achiziționare a companiei software Workfront pentru 1,5 miliarde de dolari, dar și Atlassian care în urmă cu aproape 6 luni anunța achiziția Mindville.

De asemenea, și alte companii reprezentative ale industriei de tehnologie pot fi jucători au unor posibile investiții importante în contextul creșterii interesului pentru produse cu rol colaborativ, cum ar fi Airtable, Asana, Box, DocuSign, Dropbox, SmartSheet.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward