A touch of Innovation – un eveniment al inovației în business

25 Nov 2015

Publicația BIZ a fost gazda conferinței cu tema inovației și creativității, A touch of Innovation, ce a reușit să îmbine idei, perspective și viziuni eficiente, venite din partea unor oameni a căror deschidere și experiență au contribuit la îmbunătățirea business-ului propriu. 

A touch of Innovation – un eveniment al inovației în business

Publicația BIZ a fost gazda conferinței cu tema inovației și creativității, A touch of Innovation, ce a reușit să îmbine idei, perspective și viziuni eficiente, venite din partea unor oameni a căror deschidere și experiență au contribuit la îmbunătățirea business-ului propriu. 

Evenimentul a avut loc în data de 24 octombrie 2015, la Hotel Novotel București, și a cuprins două sesiuni: Orice evoluție începe cu o revoluție și Care sunt resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivul. 

Astfel, speakeri precum Iulian Stanciu – CEO eMAG, Cătălin Năstăsoiu – Ronativ, Nicolai Tand – Fondator La Cantine de Nicolai, Angela Galeța – Director Fundația Vodafone, Anca Rarău – Director de Marketing BCR, Viorel Spînu – fondator Robofun, Joseph Hadad – Fondator Restaurant Joseph, Iulian Angheluță – Fondator Free Miorița și Lorand Balint – Director de Marketing Federația Română de Handbal și-au împărtășit poveștile de viață, obstacolele pe care au trebuit să le depășească, perseverența de care au avut nevoie la fiecare pas, obiectivele pe care și le-au propus, diferite modalități de atingere a acestora, astfel încât, îmbinate cu un strop de creativitate, au dus la inovații și au ridicat piața românească la un nou nivel.

„Oamenii care se vor diferenția sunt cei care inovează”, a susținut Iulian Stanciu, CEO eMAg, omul care a dat naștere unei culturi organizaționale bazată pe stimularea acțiunii și pe acceptarea greșelii, care i-a ajutat pe oameni să experimenteze, având ca efect creativitatea și inovarea aduse atât în acțiunile lor de zi cu zi, precum și în campanii precum recenta Black Friday. 

De ce o astfel de conferință?

Mediul de afaceri local este unul din ce în ce mai dinamic și poate fi considerat un punct de reper la nivel global (prin investițiile ridicate de start-up-uri, prin incubările afacerilor sau prin includerea lor în acceleratoare extrem de reprezentative). În acest sens, echipa Biz și speakerii evenimentului au încercat un transfer de know-how cu rol motivațional, bazat pe propriile reușite în contextul business-ului reprezentat.

Conferința A touch of Innovation a fost organizată de către Biz (http://www.revistabiz.ro/), o revistă de afaceri lansată în anul 2000, care încearcă să combine într-un conținut original și propice cititorului, informații despre mediul local și internațional de afaceri. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare