A touch of Innovation – un eveniment al inovației în business

25 noiembrie 2015

Publicația BIZ a fost gazda conferinței cu tema inovației și creativității, A touch of Innovation, ce a reușit să îmbine idei, perspective și viziuni eficiente, venite din partea unor oameni a căror deschidere și experiență au contribuit la îmbunătățirea business-ului propriu. 

A touch of Innovation – un eveniment al inovației în business

Publicația BIZ a fost gazda conferinței cu tema inovației și creativității, A touch of Innovation, ce a reușit să îmbine idei, perspective și viziuni eficiente, venite din partea unor oameni a căror deschidere și experiență au contribuit la îmbunătățirea business-ului propriu. 

Evenimentul a avut loc în data de 24 octombrie 2015, la Hotel Novotel București, și a cuprins două sesiuni: Orice evoluție începe cu o revoluție și Care sunt resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivul. 

Astfel, speakeri precum Iulian Stanciu – CEO eMAG, Cătălin Năstăsoiu – Ronativ, Nicolai Tand – Fondator La Cantine de Nicolai, Angela Galeța – Director Fundația Vodafone, Anca Rarău – Director de Marketing BCR, Viorel Spînu – fondator Robofun, Joseph Hadad – Fondator Restaurant Joseph, Iulian Angheluță – Fondator Free Miorița și Lorand Balint – Director de Marketing Federația Română de Handbal și-au împărtășit poveștile de viață, obstacolele pe care au trebuit să le depășească, perseverența de care au avut nevoie la fiecare pas, obiectivele pe care și le-au propus, diferite modalități de atingere a acestora, astfel încât, îmbinate cu un strop de creativitate, au dus la inovații și au ridicat piața românească la un nou nivel.

„Oamenii care se vor diferenția sunt cei care inovează”, a susținut Iulian Stanciu, CEO eMAg, omul care a dat naștere unei culturi organizaționale bazată pe stimularea acțiunii și pe acceptarea greșelii, care i-a ajutat pe oameni să experimenteze, având ca efect creativitatea și inovarea aduse atât în acțiunile lor de zi cu zi, precum și în campanii precum recenta Black Friday. 

De ce o astfel de conferință?

Mediul de afaceri local este unul din ce în ce mai dinamic și poate fi considerat un punct de reper la nivel global (prin investițiile ridicate de start-up-uri, prin incubările afacerilor sau prin includerea lor în acceleratoare extrem de reprezentative). În acest sens, echipa Biz și speakerii evenimentului au încercat un transfer de know-how cu rol motivațional, bazat pe propriile reușite în contextul business-ului reprezentat.

Conferința A touch of Innovation a fost organizată de către Biz (http://www.revistabiz.ro/), o revistă de afaceri lansată în anul 2000, care încearcă să combine într-un conținut original și propice cititorului, informații despre mediul local și internațional de afaceri. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward