63% dintre notificările primite pe device-urile mobile inteligente nu sunt trimise în momentele potrivite

29 Jan 2018

Cele mai multe dintre notificările primite de utilizatorii device-urilor mobile nu sunt deschise și citite, deoarece sunt primite la ore total nepotrivite, conform unui studiu Leanplum. Într-un studiu de piață ce a vizat 671.500.000 de notificări trimise în decursul anului 2015, 63% dintre acestea au fost trimise în momente în care existau șanse minime să fie deschise și citite.

63% dintre notificările primite pe device-urile mobile inteligente nu sunt trimise în momentele potrivite

De exemplu, pentru zona Americii de Nord, Leamplum a observat faptul că cele mai bune momente pentru a trimite notificări sunt la primele ore ale dimineții, în timpul prânzului sau seara. Deși pare a fi un interval mare, recomandarea principală este ca trimiterea notificărilor să fie făcută între 6-9 pm, atunci când perioada este definită ca fiind cu cea mai mare rată de conversie.

În ceea ce privește zilele timpul week-end-ului, perioada în care utilizatorii sunt activi este dată de orele 4-5 pm, când atenția acordată interacțiunii cu telefoanele mobile este mare, iar numărul notificărilor este redus.

Pentru regiunea EMEA, perioada ideală este una cu totul diferită. Cele mai multe dintre notificările trimise sunt în intervalul orar 9 pm – 1 am în timpul zilelor lucrătoare.

Push notifications

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul