Pe blogul oficial al companiei românești 2Parale a apărut cel mai recent anunț de achiziție: 2Parale preia agenția de marketing și comunicare Insight360. Echipa, competențele și portofoliul Insight360 vor sta la baza unei noi divizii de Content Marketing și Social Media Management.
. Serviciile deja existente în portofoliul 2Parale – rețea afiliere, promovare Pay Per Click și affiliate management – se extind astfel cu cele de Content Marketing și Social Media Management și vor deservi toți clienții 2Parale.
Andreea Cimpoeșu, Managing Partner Insight360 și unul dintre fondatorii agentiei, va deveni Chief Operating Officer (COO) 2Parale.
Ce înseamnă pentru partenerii 2Parale acest pas?
• Noile servicii de Content Marketing și Social Media Management vor completa nevoile partenerilor noștri, pe o piață care se dezvoltă permanent și vine cu noi cerințe. Echipa Insight360 aduce expertiza câștigată în zeci de proiecte de strategie, branding, graphic design, dezvoltare și aplicații web, content marketing și social media management, pentru branduri locale și internaționale: Kasperky Lab, Symantec, Enterprise Business Systems, Mobzine, Microsoft Certified Trainers, Ron Kaufman.
• Alături de Andreea Cimpoesu, echipa 2Parale se extinde cu noi specialiști: Carmen Rusu, ale cărei competențe includ, printre altele, strategie, content marketing și Social Media și Adi Dabu, cu experiența în web design și development.
• În următoarea perioadă, 2Parale va dezvolta portofoliul de tehnologii și servicii de performance marketing.
• De asemenea, suntem în proces de atragere a unor noi investiții destinate dezvoltarii regionale. Este o nouă etapă pentru 2Parale și partenerii noștri, care vine după un 2013 bogat. În experiențe, rezultate, dezvoltări…
- Cifra de afaceri obținută de 2Parale in 2013 s-a ridicat la 4,9 milioane de lei (fără TVA), în timp ce profitul a depășit 300.000 de lei.
- Tot în 2013, rețeaua de afiliere a generat 217.000 de vânzări, în creștere cu 44% față de anul precedent, și mai bine de 181.000 de lead-uri.
- Aceste conversii au adus afiliaților din rețea comisioane în valoare de 2,85 de milioane de lei (fără TVA).
- În aceeași perioadă, Divizia de Pay Per Click 2Parale a administrat pentru clienții direcți bugete de promovare de peste 1,5 milioane de euro.
- Finele anului ne-a adus o noua rundă de investiții din partea unui grup de investitori privați conduși de Sergiu Neguț, (Angel Investor si Associated Dean Entrepreneurial Growth la Maastricht School of Management”), care au preluat în decembrie pachetul de acțiuni deținut anterior de Ștefan Iordache (COO Leo Burnett Group).
La această rundă, a participat si Dorin Boerescu, care a redevenit astfel actionar majoritar (cu un pachet de circa 60%), fondatorul Radu Spineanu păstrându-și în continuare participația de 20%.