2Checkout, furnizorul de soluții de monetizare pentru companii ce acționează la nivel global, continuă să se implice în sprijnirea ecosistemului de start-up-uri din România prin prezentări, jurizare și sesiuni de mentorat la ediția 2019 a conferinței How To Web.
Adriana Iordan, Vicepreședinte Produs, și Laurențiu Ghenciu, Vicepreședinte Vânzări EMEA și APAC la 2Checkout, vor discuta cu tinerii antreprenori despre gândirea și dezvoltarea unor strategii eficiente de globalizare a afacerilor, ce piețe merită atacate și de ce, cum faci localizarea.
La How To Web 2019, Adriana Iordan este prezentă în juriul Startup Spotlight care va desemna premiul cel mare – o investiție de 125.000 de euro - celui mai promițător start-up românesc.
Laurențiu Ghenciu va susține în cadrul conferinței o prezentare despre modalitățile prin care companiile digitale ce vând subscripții (abonamente) pot să își mărească veniturile acordând atenție fiecărui stadiu al ciclului de viață al clientului, începând de la prima achiziție, până la reînnoire. Ghenciu se va implica, de asemenea, în sesiunile “Open Hours 1:1” din cadrul conferinței și va oferi consultanță celor 20 de echipe finaliste ale programului Startup Spotlight.
“România are nevoie de mult mai multe start-up-uri care să se afirme la nivel regional și chiar global. Ne bucură să fim parteneri la inițiative precum How To Web și Startup Spotlight care reușesc an de an să crească know-how-ul de business și încrederea companiilor tehnologice românești aflate la început de drum”, declară Alexandra Marcu, Vicepreședinte Marketing în cadrul 2Checkout.
2Checkout este Silver Partner în cadrul How to Web 2019. Evenimentul are loc pe 30-31 octombrie, la Face Convention Center, în București. Mai multe detalii despre eveniment și pentru a consulta agenda, vizitați howtoweb.co.