2Checkout, platforma de monetizare pentru companii globale de software și servicii, intenționează să angajeze masiv în acest an și să își mărească echipa cu aproximativ 25%. Peste 50 de noi specialiști vor fi recrutați pentru echipa 2Checkout de la București, dar nu numai.
În prezent, 2Checkout (fosta companie Avangate) are 310 de angajați la nivel global, dintre care 260 sunt în birourile din București.
Compania caută specialiști pentru două zone mari: dezvoltare de produs software și suport clienți. “Jumătate dintre poziții sunt în departamentul de dezvoltare de produs și jumătate în cele de suport post-vânzare. În primul caz căutăm specialiști care vor să contribuie la dezvoltarea unui produs de top, premiat la nivel global, care face diferența în industria de comerț electronic și plăți online. Pentru a doua categorie de colegi căutăm tineri profesioniști, cunoscători de limbi străine, cu abilități bune de comunicare și dornici să învețe”, explică Mădălina Teodorescu, VP Human Resources la 2Checkout.
Astfel, sunt deja deschise pentru departamentele tehnice poziții precum Product Manager, Product Analyst, Senior Developer, Project Manager, Scrum Master, Software Architect, dar totodată se caută și ingineri software pentru testare automată.
În departamentele de suport sunt deschise posturi pentru analiști suport tehnic, analiști servicii client (obligatoriu cunoscători de limbi străine), specialiști financiari, analiști anti-fraudă și risc.
“Am adoptat în ultimul an o politică de beneficii extrem de flexibilă pentru că dorim să atragem în echipă cei mai buni profesioniști din domeniu. Avem un buget generos de beneficii pe care fiecare angajat decide cum îl folosește, alegând din peste 20 de servicii, printre care enumăr abonamente de sănătate, pensii private, antrenamente la sală, bonuri de masă, tichete-cadou sau tichete de vacanță”, adaugă Mădălina Teodorescu.
Compania oferă totodată cursuri de perfecționare de calitate, atât la nivel intern, cât și în afara țării. Mai mult, politica de resurse umane a 2Checkout susține promovarea din interior pe un alt post în cadrul aceluiași departament sau în departamente diferite, doar în ultimul an ocupându-se în acest fel 15% dintre pozițiile nou-deschise. Majoritatea managerilor din companie au fost selectați din interior, după ce au urmat diverse programe de dezvoltare profesională și de leadership.
“Cei care vor să exceleze în domeniul lor au ocazia, în cadrul 2Checkout, să își atingă obiectivul. Echipa este formată din profesioniști în domeniu, compania este în creștere accelerată, iar angajații au oricând susținere din partea companiei pentru dezvoltarea lor”, conchide Teodorescu.
2Checkout este brandul sub care activează acum fosta companie Avangate, parte din portofoliul fondului de investiții Francisco Partners. Compania are, în prezent, cel mai complet produs din industrie pentru vânzarea globală de software și servicii digitale, dar si produse fizice, fiind unul dintre cei mai mari furnizori de astfel de soluții din lume. Compania are peste 17.000 de clienți la nivel global. Prin intermediul platformei 2Checkout sunt procesate anual, la nivel global, tranzacții de peste 1 miliard de dolari.