25+ Speakeri Excepționali urcă pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018

30 Oct 2018

GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Marketing Online – se va desfășura la București, în zilele de 12 și 13 noiembrie 2018.

25+ Speakeri Excepționali urcă pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018

Peste 25 de speakeri vor urca anul acesta pe scena GPeC SUMMIT. Șase dintre ei sunt speakeri internaționali renumiți și capul de afiș al principalelor conferințe de profil din întreaga lume, majoritatea fiind prezenți pentru prima dată în România, la GPeC:

Pe lângă speakerii internaționali, vor urca pe scena GPeC unii dintre cei mai buni specialiști români care vor susține prezentări practice, pline de recomandări acționabile despre strategia de dezvoltare a afacerilor online, strategia de marketing, SEO, UX, Mobile, Google Analytics, Creșterea Ratei de Conversie și a Vânzărilor:

Lor li se alătură cei mai cunoscuți reprezentanți ai pieței românești de e-commerce, precum:

Subiecte de maxim interes și conținut acționabil

Subiectele dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie vizează cele mai importante aspecte pentru dezvoltarea afacerilor online, dar și situația actuală a pieței românești de e-commerce, predicții pentru viitorul apropiat, pregătirile pentru Black Friday și campaniile de Sărbători. Principalele topic-uri dezbătute vizează:

„La această ediție de GPeC SUMMIT ne-am concentrat, mai mult decât oricând, pe a aduce participanților conținut practic, care să îi ajute efectiv în creșterea afacerilor online. Pe lângă informația transmisă de speakerii internaționali excepționali, ne-am propus să aducem conținut acționabil livrat de unii dintre cei mai buni specialiști români – mulți dintre aceștia fiind traineri recunoscuți în E-Commerce, ale căror cursuri sunt apreciate cu peste 90% feedback pozitiv. Am dedicat o bună parte din programul GPeC SUMMIT către speakerii români care cunosc în detaliu specificul pieței și pot oferi recomandări avizate și imediat aplicabile de către magazinele online și jucătorii din e-commerce”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Agenda celor două zile de GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie a fost publicată și poate fi consultată pe website-ul GPeC.

GPeC SUMMIT: 2 zile de E-Commerce Premium cu elita industriei

GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie marchează cel de al 13-lea an de GPeC – considerat drept cel mai important eveniment de profil din România.

Organizatorii au pregătit 2 zile de Conferință și Expo, 1 Masterclass intensiv de Google Ads susținut de Brad Geddes, precum și cea de a 13-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Premiere în Comerțul Electronic Românesc care va avea loc în seara zilei de 13 noiembrie și va fi găzduită de Andi Moisescu. Peste 1.000 de participanți unici (C-level) sunt așteptați în cele două zile de eveniment.

Prețul unui bilet de acces la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie este de doar 149 EUR/persoană pentru cei care se grăbesc să profite de Oferta Early-Bird valabilă până pe 31 octombrie 2018, ora 23:59.

Detaliile complete despre eveniment, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizare IMM - Digitalizarea este un proces complex, iar IMM-urile au nevoie de ajutor și atenție

Un raport al Registrului Comerțului arată importanța IMM-urilor la nivel național, și, implicit, impactul digitalizării acestora. În 2022, IMM-urile au fost responsabile pentru 64,2% din profitul total, raportat de mediul privat...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul