10 ani de Spotify

09 octombrie 2018

Serviciul de music streaming împlinește 10 ani de existență pe piață, bucurându-se în tot acest timp de o creștere continuă, păstrându-și poziția uneia dintre cele mai cunoscute platforme la nivel global.

10 ani de Spotify

Lansat în Stockholm, Spotify a intrat în anul 2008 pe un segment extrem de nișat, unde streaming-ul muzical însemna doar 1% din încasările globale ale industriei de profil. Primii ani ai istoriei Spotify au însemnat o adevărată provocare, Spotify atingând în 2013 30 de milioane de utilizatori activi și 8 milioane de abonați premium.

În acest moment, compania este evaluată la 28.9 miliarde de dolari, iar până la finalul anului 2018 se așteaptă ca serviciul de fie accesat de peste 180 de milioane de utilizatori activi, cu 83 de milioane de abonați premium.

Infographic: Spotify's Impressive Long-Term Growth | Statista

Sursa: Statista

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward